Slevomat spouští Fofrslevy – zrychluje „slevový kolotoč“ pro zákazníky.

Slevomat, česká jednička mezi servery hromadného nakupování, dnes spustil Fofrslevy. Inovace zákazníkům vyhledávajícím slevy umožní dostat se k exkluzivním, ale časově omezeným nabídkám. „V praxi to vypadá tak, že nakupující na Slevomatu najde mezi Fofrslevami kupříkladu exkluzivní nabídku na velký steak pro dva v konkrétní restauraci. Avšak steaková akce bude omezena jen na ten samý den a dobu mezi 16. a 22. hodinou, protože v restauraci zrovna objednali příliš moc hovězího,“ vysvětluje princip Fofrslev Tomáš Čupr, spolumajitel serveru Slevomat.     (TZ)

Slevomat vyslyšel volání živnostníků a podnikatelů, kteří čas od času potřebují rychle a jednorázově doplnit kapacity, ať už ve svých hotelech, kadeřnictvích, masážních salonech či kinech, případně se potřebují zbavit přespočetného zboží v případě obchodů, restaurací či knihkupectví. Pokud firma hodlá využít tohoto druhu prémiových slev, pracovníci Slevomatu ji po zadání do systému schválí do 60 minut. Slevomat přitom i v případě Fofrslev garantuje kvalitu nabízených produktů a služeb. Podmínkou zadání okamžité slevy je samozřejmě ověřený firemní profil na Slevomatu. Platnost Fofrslevy musí být časově omezená na několik hodin, maximálně však na jeden den.

Již dříve v červnu Slevomat představil SMS slevy, které firmám umožňují nabízet slevy na vlastní produkty nebo služby přes SMS zprávy. Koncept Fofrslev na SMS slevy navazuje, u obou mohou zákazníci využít nabízené slevy okamžitě, navíc v okolí místa, kde se aktuálně nachází. Pokud firmy zadají SMS slevu, tato nabídka se jako Fofrsleva objeví i na webu a naopak.

Zlavomat na Slovensku posiluje síť poboček

Slevový server Zlavomat, jak z názvu vyplývá sesterský portál českého Slevomatu, po Bratislavě a Košicích míří i do dalších krajských měst. Nově otevřel pobočky v Banské Bystrici, Žilině a v Prešově. Od svého vstupu na slovenský trh v říjnu loňského roku Zlavomat ušetřil nakupujícím již více než 160 000 eur. Hlavní iniciátor „česko-slovenského“ slevového boomu Tomáš Čupr, jehož Slevomat je na českém trhu suverénní jedničkou, se netají tím, že pro sesterský portál plánuje podobnou budoucnost.  K dosažení tohoto cíle mu může pomoci právě české know-how. „Slovensko má stále obrovský potenciál. I při specificích slovenského trhu tam chceme využít našich českých zkušeností. Od ostatních serverů bychom se rádi odlišili kvalitní ověřovanou nabídkou, garancí spokojenosti a důslednou komunikací se zákazníky i firmami. Do konce roku 2011 plánujeme být v první trojce slovenských slevových portálů,“ řekl spolumajitel serveru Tomáš Čupr.

Více o Slevomatu

Slevomat.cz je server hromadného nakupování, který svým uživatelům každodenně představuje výjimečné cenové nabídky na předjednané služby či produkty ve výši 50–90%. Sleva se aktivuje naplněním stanoveného počtu zájemců (tj. obvykle kolem 15–20 lidí), kteří jí chtějí využít, a zaručí tak obchodníkovi její odběr. Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování. Doposud na tomto novém trhu obsluhuje nejvíce zákazníků a realizuje nejvyšší obraty. Po jednom roce fungování ušetřil nakupujícím více než 400 milionů korun a rozšířil svoji uživatelskou základnu na více než 700 tisíc lidí.

Slevomat.cz nabízí své služby v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Liberci, Olomouci, Ústí nad Labem, Teplicích, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Hradci Králové, ve Zlíně a také na Slovensku. Služba Můj Slevomat umožňuje najít slevy i zákazníkům z menších měst.

Více informací: www.slevomat.cz, www.facebook.com/slevomat, www.twitter.com/slevomat.