P R A H A, 7. PROSINCE 2016 – Největší předvánoční tempo ve své historii zažívá e-shop notino.cz (dříve parfums.cz), který v těchto chvílích odbaví až 4 objednávky za sekundu. Největší český e-shop specializující se na kosmetiku a parfémy dosáhne letos obratu kolem šesti miliard korun. (TZ)
O tom, jak mimořádný výkon e-shopy v klíčovém období roku podávají, svědčí následující údaje: Ve druhém adventním týdnu expeduje e-shop notino.cz průměrně třicet tisíc objednávek denně. V předvánoční špičce se dle zkušeností z předchozích let očekává další nárůst až na 65 000 vyexpedovaných zásilek denně.
„V největší špičce před Vánoci navštíví e-shop notino.cz přes milion unikátních návštěvníků denně a každý den odešleme vice než tři sta tisíc výrobků,“ uvádí Radek Ondrášík, marketingový ředitel notino.cz. Poptávka je i po velmi drahém a exkluzivním zboží. „Po uvedení nejdražšího parfému Roja do prodeje jsme rozprodali všechny kusy během několika minut, přitom 100 ml lahvička tohoto parfému se prodává za cenu přes 70 tisíc korun.“
Kupující, kteří odkládají pořízení vánočních dárků až na poslední chvíli, se nemusí bát, že odejdou s prázdnou. E-shop notino.cz totiž garantuje, že nenechá své zákazníky, kterých ostatně každý rok přibývá, na holičkách ani v tomto hektickém období. Kdo si objedná zboží do středy 21. prosince 2016, může počítat s tím, že bude mít dárek pro své blízké k dispozici do sobotního Štědrého dne.
„Pokud nepřijdou extrémní a nepředvídatelné klimatické problémy, jako je sněhová kalamita, pak bude garantovaný termín doručení do Vánoc pro objednávky uskutečněné ještě 21. prosince. A dokonce při osobním odběru to bude platit i pro objednávky provedené 22. prosince,” ujišťuje marketingový ředitel notino.cz Radek Ondrášík.
To vše ale znamená enormní vytížení všech zaměstnanců společnosti. S tím ovšem firma už tradičně počítá. „Celý rok držíme rezervní skladové kapacity, které využíváme především ve vánočních měsících. S tím samozřejmě souvisejí i zaměstnanci, kteří je obsluhují. Na Vánoce proto počet zaměstnanců až zdvojnásobujeme,“ doplňuje Radek Ondrášík.
Pro notino.cz jsou Vánoce zlatou tečkou za úspěšným rokem. Firma jako první z českých e-shopů úspěšně expandovala na vyspělé a obtížné trhy ve Spojených státech amerických, Velké Británii a Číně a rozhlíží se po dalších. Letos firma též změnila značku z původní parfums.cz na novou notino.cz. Jako notino.cz nyní firma vystupuje na všech 14 trzích. Díky úspěšnému rebrandingu také bodovalo notino v letošní anketě Křišťálová lupa (Cena českého Internetu) v kategorii Globální projekty českých tvůrců.
notino.cz
Notino.cz (původním názvem parfums.cz), člen Internet Shop, s.r.o., je jedničkou na českém i středoevropském trhu e-shopů v oblasti parfémů, kosmetiky a péče o tělo a patří mezi čtveřici největších e-shopů na českém trhu ve veškerých kategoriích spotřebního zboží. Je aktivní na čtrnácti trzích, jsou mezi nimi Spojené státy americké, Velká Británie i Čína. V roce 2012 vykázalo notino.cz obrat přesahující 1,5 miliardy korun a vyexpedovalo skoro 1,5 milionů objednávek, o rok později vzrostl jeho obrat na 2,5 miliardy korun. Loni zaznamenal tržby ve výši 4,5 miliardy korun. V roce 2016 společnost změnila název z parfums.cz na notino.cz.