Matej Hušták rozšiřuje marketingový tým Lenovo

Praha, 23. ledna 2017 – Marketingový tým společnosti Lenovo má novou posilu. Matej Hušták (33) nastupuje na pozici Senior Marketing Specialist pro segment malých a středních firem (SMB). (TZ)

Na této pozici bude zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit společnosti Lenovo v segmentu SMB. Věnovat se bude především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti bude mít také organizaci B2B a B2C akcí.

Před nástupem do společnost Lenovo působil Matej Hušták ve společnosti Samlerhuset Group  BV, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky firmy v České republice a na Slovensku. Ve své funkci vedl marketingový tým a zajišťoval tak plánování akvizičních a retenčních marketingových aktivit včetně přípravy rozpočtu. Předtím pracoval v agentuře Mindshare Praha na pozici Senior Executive v oddělení Client Leadership.

Vystudoval obor Business Administration na univerzitě City University of Seattle. K jeho zálibám patří zejména hudba, lyžování a fotbal. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou.

Pro nejnovější informace sledujte Lenovo na Twitteru www.twitter.com/LenovoCZ nebo na Facebooku: www.facebook.com/lenovocz. Informace o Lenovo teamu pak naleznete na www.lenovoteam.cz. Nabídku serverů společnosti Lenovo přinášejí stránky www.thinkserver.cz.

Lenovo, společnost s obratem 46 miliard USD, je lídr v poskytování inovativních spotřebitelských, komerčních a podnikových technologií. Portfolio vysoce kvalitních a bezpečných produktů a služeb zahrnuje počítače (včetně legendární značky Think a vícerežimové YOGA), pracovní stanice, servery, storage, chytré televize a rodinu mobilních produktů, jako jsou chytré telefony (včetně značky Motorola), tablety a aplikace. Další informace o společnosti Lenovo jsou k dispozici na www.lenovo.cz.