Evropa 2, nejposlouchanější rádio pro mladé, startuje novou valentýnskou soutěž. V průběhu týdne od 8. do 14. února se bude v Ranní show Evropy 2 soutěžit o unikátní sadu šperků a diamantový prsten v hodnotě 100.000 Kč. Stanice tak přichází s novým soutěžním konceptem, jenž obsahově propojí vysílání rádia s aktivitami na sociálních sítích a webu. Soutěž bude podpořena i on-air a digitální kampaní v rámci všech kanálů rádia. (TZ)
„Evropa 2 dlouhodobě sklízela úspěchy se soutěžními koncepty Maturiťák a Ježíšek a nyní přišel čas na lehkou obměnu. Rádi bychom na tyto soutěžní koncepty navázali a nabídli našim posluchačům opět soutěž o atraktivní a luxusní výhru, kterou jinde nenajdou. Koncept soutěže respektuje aktuální marketingové trendy a vybízí posluchače k ještě větší interakci a zapojení se do samotné tvorby obsahu rádia,“ prozradila Lenka Maureryová, ředitelka rádia Evropa 2.
Telefonická soutěž bude ve vysílání probíhat každý všední den v týdnu od 8. do 13. února, a to vždy v Ranní show Evropy 2, kterou moderují Leoš Mareš a Patrik Hezucký. První volající pak dostane soutěžní úkol neboli zábavnou výzvu. Například bude muset originálně požádat o ruku moderátora Patrika Hezuckého apod. Po splnění úkolu získá denní výhru, prsten v hodnotě 5.000 – 8.000 Kč od hlavního partnera soutěže špičkového designera šperků Luboše Korbičky. V průběhu daného týdne se mohou posluchači a fanoušci Evropy 2 zapojit i do klání o hlavní cenu, unikátní diamantový prsten od společnosti Korbička Šperky v hodnotě 100 tisíc korun. Originální ručně vyráběný prsten je vyroben ze 14 karátového bílého zlata, centrální kámen má 0,62 karátů a ostatní kameny 0,45 karátů. Podmínkou účasti v hlavní soutěži je zaslání videa přes Instagram s hashtagem #prstenE2, ve kterém soutěžící originálním způsobem vyznávají někomu lásku nebo požádají o ruku moderátora Ranní show E2. V pondělí 13. února pak budou na webu evropa2.cz zveřejněna 3 nejlepší vyznání, která vybere porota Evropy 2. Následně odstartuje závěrečné hlasování posluchačů rádia. Tvůrce vyznání, které bude mít nejvíce hlasů, vyhrává.
Kromě cca týdenní spotové kampaně a moderátorských vstupů bude soutěž podpořena také digitální kampaní na webu a sociálních sítích rádia, kde má Evropa 2 aktuálně na svých profilech více než 1 milion fanoušků. Kromě zajímavého online obsahu ze strany posluchačů počítá Evropa 2 i
s obsahovým zapojením dalších celebrit a hudebníků.
Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí 72 % posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.