První březnový den oznámil Facebook otevření nové reklamní platformy pro inzerenty – reklamu v rámci Instagram Stories. Jedná se o dlouho očekávanou změnu, kterou ocení všechny značky a firmy, které zajímá zásah uživatelů Instagramu přímo v rámci populárních osobních příbězích. Novinku přibližuje Vojtěch Lambert, ředitel digitální agentury LCG New Media. (TZ)
Nová reklamní platforma je aktuálně k dispozici prostřednictvím API, brzy má být zpřístupněna pro všechny inzerenty. Facebook nyní nabízí tzv. „Reach“ kampaně, které jsou ideální pro branding firem a značek. Postupně ale plánuje zavést reklamní formáty jako jsou prokliky na web, konverze na webu nebo instalace aplikací.
Pro vytvoření této reklamy je zapotřebí rozměr obrázku nebo videa tzv. na výšku 9:16 nebo více (600 pixelů na šířku minimálně). Jde tak o první formát reklamy na Instagramu, který zabere celou obrazovku. Využít je možné jak fotografie, tak videa.
„Vzhledem ke specifikacím formátu je jasné, že daná reklama je velmi vhodným doplňkem pro brandové kampaně. Díky délce až 15 vteřin a plnému překrytí mobilní obrazovky se z této reklamy stane velmi dobrý doplněk televizních kampaní. Dá se také očekávat, že u kampaní na mladší cílové skupiny tento formát postupně televizní reklamu plně nahradí,“ řekl Vojtěch Lambert, ředitel digitální agentury LCG New Media.
Přesná specifikace nového formátu:
Jeden obrázek nebo video (ne v Carouselu)
Video do 15 vteřin
Obrázek nesmí obsahovat texty, popisky nebo zprávy
Proklik není nyní k dispozici, ale plánuje se do budoucna
—
LCG New Media pracuje pro 6 značek Omega Pharma, Bubbleology ČR, SK a HU, Galerii Harfa, youtuberský festival U-Fest, BTL, Beehive, VW Wachal, Inventi a další firmy. V referencích má společnosti jako Česká spořitelna, ASUS, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, Ferring nebo například České energetické centrum.
O LCG NEW MEDIA:
Jsme digitální divizí poradenské společnosti LCG-360°Consulting. Pro naše klienty řídíme kampaně na území České republiky, Evropy a Ruska. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v online prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Jsme také držiteli certifikace a zároveň i Partnerem Google. Máme za sebou desítky úspěšných kampaní jak pro středně velké podniky, tak i nadnárodní společnosti. Pracovali jsme nebo pracujeme pro klienty z těchto odvětví: zdravotnictví, farmacie, cestovní agentury, energetika, pojišťovnictví, automobilový průmysl a servis, internetové portály a eshopy, koupelnová studia, zábavní průmysl, pohostinství, výrobní sektor, elektronika a elektrotechnika, FMCG a další. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.