Praha, 26. dubna 2017 – Společnost Tesco spouští kampaň na podporu český produktů. Touto aktivitou chce jednak podpořit české producenty a zároveň usnadnit zákazníkům orientaci při výběrů zboží. Slogan „Vím, čí jsem“ tak najdete u českých rajčat nebo „Česká potravina – trefa do černého“ vás upozorní na český jogurt. Kampaň upozorňuje na produkty označené Česká potravina, které mají garantovaný český původ.
Zájem Čechů o tuzemské potraviny neustále roste. Společnost Tesco se proto rozhodla usnadnit zákazníkům orientaci na prodejní ploše a formou nejrůznějšího značení upozornit na české výrobky. Pomocí POS materiálů a ministoperů se budou zákazníci na obchodě snáze orientovat. Mezi produkty, na které kampaň poukáže, jsou např. mléčné výrobky nebo zelenina. „Rádi bychom touto cestou upozornili zákazníky na české produkty, které máme v naší nabídce. Spolupráce s českými lokálními dodavateli je pro nás klíčová, dlouhodobě se snažíme tyto vazby posilovat. A toto jedna z možností podpory, kterou naším dodavatelům dáváme,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, komerční ředitel společnosti Tesco pro čerstvé potraviny.
O společnosti Tesco Stores ČR
- Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 6 obchodních center. - V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
- Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku. - V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
- Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
- Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
- V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
- V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
- V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.