Ve dnech 12. – 16. 6. se v Praze uskutečnilo setkání ředitelů a dalších zaměstnanců a partnerů společnosti RTB House, kteří přijeli z jednotlivých evropských poboček. Jeho cílem bylo nejen posílit vazby mezi jednotlivými týmy, ale důležitou součástí byly také nejrůznější workshopy a školení. Celkem se do Prahy sjelo 40 lidí. Spolu s nimi do Prahy dorazili také lidé z tureckého online tržiště n11.com.
V průběhu celého týdne účastníci absolvovali zajímavý a různorodý program, který sestával z nejrůznějších teambuildingových aktivit, jejichž cílem bylo posílit vazby mezi kolegy z různých zemí, kteří se často doposud osobně nikdy nepotkali. Vedle teambuildingů byla pro účastníky připravena také školení.
Jednu z nejzajímavějších prezentací přednesl Robert Dyczkowski, CEO RTB House. V rámci školení promluvil o úspěchu rozšíření služeb remarketingu do mimoevropských zemí a také o významných změnách v algoritmech pro retargetingové kampaně, které RTB House připravuje.
Svůj příspěvek přednesli také Aykut Alçelik a Gökhan Demirgüç, kteří mají na starosti rozvoj digitálních kanálů v tureckém online tržišti n11.com. Promluvili o roli, kterou hraje digitální marketing a retargeting v úspěchu tohoto online projektu.
Za organizaci celé akce byl zodpovědný český tým v čele s Michalem Drahokoupilem.
O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.
Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 000 kampaní na více než 40 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 200 odborníků a stále se rozrůstá.
Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com