Hypotéku v ČS vyřídíte i bez návštěvy pobočky; se vším klientům poradí osobní hypoteční specialista

  • Klienti nyní mohou získat finance na bydlení online, třeba z pohodlí domova
  • Po celou dobu budou mít po ruce zkušeného poradce
  • Hypotéku mohou zájemci získat do 48 hodin

Od letošního léta mají všichni zájemci o hypotéku možnost vyřídit si financování bydlení, aniž by museli do pobočky. Nově si totiž kromě refinancování stávajícího úvěru mohou vyřídit online i nový hypoteční úvěr. V ideálním případě, pokud má zájemce připravené všechny potřebné dokumenty, může čerpat hypotéku již za dva dny. Po celou dobu vyřizování mu je k dispozici jeho osobní hypoteční specialista, který mu se vším poradí i mimo standardní pracovní dobu.

„Hypotéku může klient vyřešit od začátku až do konce bez návštěvy pobočky. Takto komplexní řešení nabízíme jako jediní na trhu,“ řekl Marek Sabaka z oddělení Digitálního prodeje České spořitelny, který má vývoj online hypotéky na starosti. „Pro závěrečný podpis smlouvy totiž vyrazíme za klientem, kam bude potřebovat – k němu domů, do kavárny, nebo do práce. Může se samozřejmě zastavit i v naší pobočce, pokud chce,“ dodává Sabaka.

Prvním krokem k získání financí na vlastní bydlení online je vyplnění žádosti na stránce hypotečního centra České spořitelny. Její vyplnění zabere zhruba 15 minut i díky tomu, že přibližně polovina polí v žádosti je již předvyplněná. U zájemců z řad našich klientů oslovených prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24 je míra předvyplnění ještě vyšší. Rozpracovanou žádost si může každý až na 30 dní uložit a později se k ní vrátit.

„Velkou výhodou je i to, že žádost je flexibilní a od zájemců vyžaduje vyplnit jen ta pole, která jsou pro daného člověka relevantní,“ zdůraznil Sabaka. Pokud tedy někdo dokládá například jen příjem od jednoho zaměstnavatele a nemá spoludlužníka, jeho dotazník bude výrazně kratší, než u někoho kdo dokládá dva, nebo tři zdroje příjmů a má spoludlužníka. Online hypoteční žádost je důkladně zabezpečená, nikdo jiný se k ní nedostane, posledním krokem je verifikace prostřednictvím SMS zprávy.

Další výhodou je, že po celou dobu vyřizování hypotečního úvěru má zájemce k dispozici osobního hypotečního specialistu. Ten je mu k dispozici i mimo standardní pracovní dobu a to jak na telefonu, tak i na emailu a chatu. Kromě toho, že dokáže v každé fázi zájemci poradit se vším, co potřebuje, má i dokonalý přehled o tom, jaké dokumenty a informace již klient doložil a co mu ještě chybí. Samotný podpis se pak odehrává na místě zvoleném klientem, kam za ním dojede hypoteční specialista České spořitelny. Pokud si to bude klient přát, může smlouvu podepsat i v pobočce a ve smluvenou dobu a bez čekání ve frontě.

Online refinancování hypotéky Česká spořitelna spustila loni v létě a úspěšnost této služby potvrdila, že se vydala správným směrem. Klienti velmi oceňují to, že je jim k dispozici konkrétní online hypoteční specialista, který telefonicky nebo emailem zodpoví všechny jeho dotazy či individuálně nastaví úrokovou sazbu. Je mu k dispozici ve všední dny od 8 do 20h a komunikace s ním plně nahradí osobní kontakt v pobočce. Pro tyto účely Česká spořitelna již loni vytvořila, speciálně vyškolila a letos doplnila nový tým, který se věnuje výhradně online hypotékám (novým i refinancovaným).

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Erste Group. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Usilujeme o bezbariérovost našich služeb: máme první bezbariérové stránky www.bankabezbarier.cz; 239 bezbariérových poboček; 26 poboček se službou simultánního přepisu pro neslyšící; více než 700 bankomatů uzpůsobených pro nevidomé.
  • Vzděláváme ke konkurenceschopnosti, nejen tím že posilujeme finanční gramotnost a jsme dlouhodobými partnery vysokých škol. Prostřednictvím Nadace Depositum Bonum usilujeme o zkvalitnění výuky přírodovědných a technických oborů. Díky Nadaci České spořitelny jsme s těmi, od nichž se společnost odvrací – zaměřujeme se na podporu seniorů, lidí s mentálním postižením a prevenci a léčbu drogové závislosti.