Padla rekordní tří miliontá smlouva

Stavební spořitelna České spořitelny uzavřela na konci srpna rekordní tří miliontou smlouvu o stavebním spoření.

Svého tří miliontého zákazníka získala Buřinka po 23 letech působení na českém trhu. Majitelkou jubilejní smlouvy je dvou letá Nelinka. Smlouvu pro ni uzavřela její maminka, paní Danuše Čadková na pobočce v Mimoni. Kromě kompletně bezplatného servisu vedení smlouvy a drobných dárků pro malou výherkyni, se navíc maminka rozhodla navýšit cílovou částku spoření na jeden milion korun
a zajistit tak dceři bezstarostný start do budoucna.

„Když mi produktový manažer stavebního spoření zavolal, že právě já jsem uzavřela tří miliontou smlouvu, myslela jsem si, že si ze mě někdo dělá legraci. Ale když smích nepřicházel, došlo mi, že je to pravda a naší pobočce se povedlo opravdu něco výjimečného. Jsem ráda, že Buřinka pomůže zajistit Nelince lepší start do života,“ uvedla Aneta Šnajdrová, manažerka pobočky ČS a. s. v Mimoni. Paní Čadková původně navštívila pobočku s cílem změnit systém zasílání výpisů, ale na místě se rozhodla, i přesto, že je aktuálně na rodičovské dovolené, uzavřít smlouvu i pro svou dceru. „Mám velkou radost, nikdy jsem nic nevyhrála,
i když tohle vlastně není úplně moje výhra, ale dcery. Spořím jí na snazší začátek, protože bych chtěla, až vyroste, aby měla třeba na studium na vysoké škole nebo něco na přilepšenou třeba při zařizování vlastního domova,“ uvedla paní Danuše Čadková.

Buřinka v posledních letech slaví nemalé úspěchy se svými produkty. Kromě již zmiňovaného počtu uzavřených smluv obhájil její produkt Úvěr od Buřinky prvenství v soutěži Zlatá koruna a také jako jediní na našem trhu už rok nabízejí možnost uzavření smlouvy online bez nutnosti osobní návštěvy pobočky. „Již druhým rokem u nás dochází k meziročnímu nárůstu nově uzavřených smluv. Je to dáno naší snahou nabídnou klientům co největší komfort, a to právě možností vyřídit vše online. Díky jednoduchosti máme polovinu smluv uzavřenou tímto způsobem,“ uvedla Jana Hrušková, ředitelka produktů a marketingu, která osobně předala tří milionté klientce dárky. „Výherkyni i její mamince moc gratuluji a pevně věřím, že teď si Nelinka užije dárky a až bude dospělá, ocení naspořené peníze.“

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Erste Group. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Usilujeme o bezbariérovost našich služeb: máme první bezbariérové stránky www.bankabezbarier.cz; 239 bezbariérových poboček; 26 poboček se službou simultánního přepisu pro neslyšící; více než 700 bankomatů uzpůsobených pro nevidomé.
  • Vzděláváme ke konkurenceschopnosti, nejen tím že posilujeme finanční gramotnost a jsme dlouhodobými partnery vysokých škol. Prostřednictvím Nadace Depositum Bonum usilujeme o zkvalitnění výuky přírodovědných a technických oborů. Díky Nadaci České spořitelny jsme s těmi, od nichž se společnost odvrací – zaměřujeme se na podporu seniorů, lidí s mentálním postižením a prevenci a léčbu drogové závislosti.