Nová nabídka pro domácí mazlíčky k dostání v obchodech Tesco!

-Tesco představuje novou řadu produktů pro zvířata, celkem je v nabídce více než 145 novinek.-

Praha, 13. září 2017 – Každý majitel má na srdci zdraví svého čtyřnohého přítele, ať už se jedná o kočku, psa nebo morče. Majitelé domácích mazlíčků již nadále nemusí chodit do specializovaných obchodů, pokud chtějí koupit výrobky, které se dokonale hodí pro jejich zvířata. Široký sortiment vlastní značky exkluzivně nabízí obchody Tesco.

Potřeby zákazníků jsou pro řetězec Tesco vždy na prvním místě, a proto myslí také na jejich čtyřnohé kamarády. To byl jeden z důvodů, proč vytvořili novou řadu produktů s takovým složením, aby vyhovovalo speciálním potřebám domácích zvířat. „Uvádíme tři nové značky: Brunos, Pet Specialist a Pet Specialist Premium. Celkově si zákazníci mohou vybrat z více než 145 produktů.  Produktové řady obsahují vyvážené množství minerálů. Nenaleznete v nich žádné umělé příchutě nebo barviva. Každý produkt byl vyvinut tak, aby splňoval specifické potřeby a odpovídal věku nebo životnímu stylu zvířete,” říká Adela Szabo, manažerka Tesco pro středoevropský trh.

Pro vaše mazlíčky jen to nejlepší

Produkty s označením Pet Specialist jsou vysoce kvalitní výrobky vlastní značky, které naleznete exkluzivně v Tescu ve všech zemích střední Evropy.  Každý produkt byl vytvořen tak, aby splnil specifické potřeby domácích mazlíčků. Jednotlivé složky jsou namíchány tak, aby dokonale odpovídaly plemenu, věku a životnímu stylu zvířete. Jedině takto navržené krmivo může poskytovat jedinečnou výživu. Například Pet Specialist s hovězím a zeleninou je bohaté na inulin, který pomáhá podpořit činnost trávicího systému, zinek a slunečnicový olej, které jsou skvělé pro zdravou pokožku a lesklou srst. Kromě toho toto krmivo obsahuje také vyváženou kombinaci minerálů a vitaminu E na podporu imunitního systému, v neposlední řadě v něm najdete vitamín D3 a vápník, které podporují zdravé a silné kosti a zuby.

Pet Food je další kategorií, ve které Tesco zavádí nové vylepšené produkty vlastní značky. V listopadu roku 2016 Tesco obnovila svou nabídku čaje a kávy a v únoru 2017 zahájila novou exkluzivní značku Pro Formula v kategorii Zdraví a krása se širokou škálou 180 nových produktů, které splňují různorodé potřeby zákazníků.

O společnosti Tesco Stores ČR

  • Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
    v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 5 obchodních center.
  • V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
  • Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
    Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
  • V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
  • Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
  • Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
  •  V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
  • V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
  • V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.