Společnost IFS obsadila nejvyšší příčku díky své schopnosti realizace
IFS, která je celosvětovým specialistou na podnikové aplikace, byla označena za lídra ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner z roku 2017 zaměřeném na řízení služeb v terénu.
Ve zprávě společnosti Gartner byla společnost IFS uvedena jako lídr zásluhou své „schopnosti realizace“ a „úplnosti vize“. Na ose „schopnost realizace“ společnost IFS obsadila nejvyšší příčku.
„Řízení služeb v terénu je oblastí, které se ve společnosti IFS věnujeme s nadšením. Jsme přesvědčeni, že naše označení za lídra v tomto výzkumu Magic Quadrant již třetí rok po sobě a rovněž naše umístění na první příčce ve zprávě z roku 2017 díky naší schopnosti realizace dokládají, že naše tvrdá práce v oblasti vývoje produktů a 100% zaměření na naše odvětví se vyplácí,“ prohlásil Mark Brewer, globální oborový ředitel pro řízení služeb ve společnosti IFS. „Další posílení naší vedoucí pozice v oblasti FSM je důkazem, že jsme ve společnosti IFS odhodláni pomáhat našim zákazníkům zvyšovat ziskovost a diferenciaci jejich nabídky služeb a současně zlepšovat služby poskytované jejich zákazníkům. Společnost IFS bude i nadále investovat do své nabídky v oblasti FSM a rozvíjet ji, z čehož budou naši zákazníci profitovat.“
Společnost IFS uskutečnila v minulém roce několik klíčových iniciativ s cílem maximalizovat hodnotu naší nabídky v oblasti řízení služeb v terénu. Mezi tyto iniciativy patří:
- Akvizice společností poskytujících služby, Field Service Management, mplsystems a WorkWave, které výrazně posílily nabídku služeb a kompetentnost v celosvětovém měřítku
- Spuštění řešení Field Service Management s podporou IoT, IFS FSM 5.7, s inteligentními funkcemi pro řízení služeb v terénu a vylepšeným uživatelským prostředím.
- Pokračování v rozvíjení nabídky řešení IFS FSM za účelem podpory našich klíčových procesů v rámci odvětví a zvýšených potřeb v oblasti mobility, od specifických vertikálních činností a pracovních postupů až po implementační šablony a školicí dokumentaci.
- Investování do nových technologií zvyšujících produktivitu, efektivitu a návratnost investic našich zákazníků a zároveň zlepšujících jejich nabídku služeb.
Mezi zákazníky využívající řešení IFS Field Service Management patří také společnosti Auto Windscreens, Cubic Transportation Systems, Kyocera, Polygon, Eickhoff, Makino a Sartorius.
Ve svém výzkumu Magic Quadrant zaměřeném na řízení služeb v terénu, který byl publikován v září 2017, společnost Gartner odhaduje, že tržby ze softwaru pro FSM nabízeného jako balík aplikací dosáhly za období 12 měsíců končící v březnu 2017 hodnoty 2,07 miliardy dolarů (což je od roku 2016 nárůst přibližně o 21 %). Do této částky jsou zahrnuty také příjmy z údržby a servisu.
Podle zprávy společnosti Gartner „lídři prokazují převratnou vizi toho, jak může technologie pomoci profesionálům v oblasti služeb dosáhnout obchodních cílů. Lídři jsou schopni naplňovat svou vizi prostřednictvím produktů, služeb, ekosystémů a stabilních obchodních výsledků v podobě příjmů a zisků. Kromě toho mají také nové spolehlivé reference z mnoha geografických oblastí a průmyslových odvětví. Lídrům se podařilo úspěšně navázat spolupráci s významnými zákazníky v Severní Americe, regionu EMEA a Asii/Tichomoří napříč celou řadou průmyslových odvětví. Důkazem jsou úspěšně realizované projekty u více než 2 000 uživatelů. Tito uživatelé nyní mají nativní modul pro komplexní plánování škálovatelný pro tisíce techniků, výkonné a inovativní technologické nástroje pro řízení služeb (jako je např. podpora IoT, sociální spolupráce, strojové učení a chatboti); pokrytí v rámci všech šesti kategorií FSM – přímo nebo prostřednictvím certifikovaných partnerů; mnoho úspěšných integrací do různých záznamových systémů (zejména systémů ERP a CRM) od různých poskytovatelů; a různá nasazení ve víceklientských modelech nasazení. Ostatní poskytovatelé se poměřují s lídry a napodobují jejich strategie a taktiky. Lídři prokazují své tržní postavení podle počtu zákazníků a ovlivňují trendy na trhu v rámci všech kritérií, podle kterých jsou hodnoceni. Uživatelé softwaru nabízeného lídry vnímají, že oproti ostatním ve svém průmyslovém odvětví získávají konkurenční výhodu.“*
*Průzkum Gartner, Magic Quadrant for Field Service Management, Jim Robinson, Michael Moaz, Jason Wong, 27. září 2017
Společnost Gartner nepropaguje žádného prodejce, produkt nebo službu figurující v jejích výzkumných publikacích ani nedoporučuje žádnému uživateli technologií, aby volil pouze mezi prodejci s nejvyšším hodnocením nebo jiným označením. Výzkumné publikace společnosti Gartner obsahují názory výzkumné organizace Gartner a neměly by být chápány jako konstatování skutečnosti. Společnost Gartner vylučuje veškeré záruky, přímo či nepřímo vyjádřené, související s tímto průzkumem, včetně jakýchkoli záruk prodejnosti nebo vhodnosti řešení pro konkrétní účel.
O společnosti IFS
Společnost IFS™ vyvíjí a poskytuje podnikový software zákazníkům z celého světa zabývajícím se výrobou a distribucí zboží, správou aktiv a řízením operací zaměřených na služby. Odbornost našich lidí a řešení v daném průmyslovém odvětví spolu s našimi závazky vůči našim zákazníkům z nás učinily uznávaného lídra a nejčastěji doporučovaného dodavatele v našem sektoru. Náš tým 3 300 zaměstnanců se stará o podporu více než miliónu uživatelů na celém světě prostřednictvím sítě našich místních poboček a rostoucího ekosystému partnerů. Chcete-li se dozvědět více informací, navštivte web: IFSworld.com
Sledujte nás na Twitteru: @ifsworld
Navštivte blog společnosti IFS o o technologiích, rozvoji a inovacích: http://blog.ifsworld.com/