Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz využívající prvky zábavy a gamifikace hlásí aktuálně již 200.000 registrovaných uživatelů a do konce roku plánuje nárůst na 500 tisíc. Originální a moderní řešení, které je první svého druhu na světě, z dílny české firmy využívají již například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA nebo ASUS.
„Velice nás potěšilo, že Rondo.cz se rychle uchytilo a etablovalo na českém trhu je lákavé a atraktivní jak pro uživatele, tak zapojené partnery,“ prozrazuje Lukáš Vršecký, spoluautor a jednatel Rondo.cz.
O úspěchu projektu svědčí i další čísla. Hodnota výher, které zákazníci partnerů získali, již dosáhla celkem téměř 8 milionů Kč a Rondo.cz uživatele potěšilo již více než 700 000 vítězství. Rondo.cz rozdělilo mezi vítěze již více než 9 000 hodnotných výher a každý měsíc jsou ve hře výhry, jejichž hodnota přesahuje jeden milion korun. Nejnověji bude mezi cenami dokonce osobní automobil Škoda Kodiaq.
Rondo umí nahradit stávající věrnostní programy, které většinou nutí své uživatele sbírat po dlouhou dobu body, za které v drtivé většině získají odměnu, o kterou ani nestojí. S Rondem mohou naopak i za malý nákup nebo interakci na webu dosáhnout na hodnotnou odměnu. A to vše formou napínavé a zábavné online hry, kterou lze hrát na počítači či mobilním telefonu kdekoliv a kdykoliv. Partnerům pak Rondo.cz umožňuje získat také zcela nové zákazníky nebo více spokojených zákazníků.
Mezi partnery Rondo, kteří ho využívají pro odměnu za věrnost nebo motivaci svých zákazníků patří pojišťovna AXA, ASUS, Království hraček Bambule a Sparkys, BoardStar, sLéky a další.
O společnosti RONDO
Rondo je hravý věrnostní systém. Zahrát si může každý, kdo nakoupí u vybraných obchodníků. Místo věrnostních bodů uživatel obdrží herní rondony a na webu rondo.cz si pak vybere ceny, o které si chce zahrát. Rondo lze hrát na počítači či mobilním telefonu kdekoliv a kdykoliv. Od spuštění Ronda v dubnu 2017 se do hry zapojilo již přes 200 tisíc účastníků. Hodnota výher, dosáhla celkem 8 milionů Kč. Mezi partnery využívající Rondo pro odměnu za věrnost nebo motivaci svých zákazníků patří pojišťovna AXA, Asus, Království hraček Bambule a Sparkys, HM Studio hračky, BoardStar, Víno výhodně, Dobrá miska, Stovkomat, sLéky, Online květiny Praha a další. Více informací je k dispozici na https://www.rondo.cz/ .