Objem investic programatického nákupu reklamy prostřednictvím RTB na Seznam.cz za poslední rok vzrostl více než trojnásobně. Proto společnost Seznam.cz neustále rozšiřuje nabídku formátů v RTB. Aktuálně nový branding pomáhá inzerentům s budováním povědomí o značce a má za úkol přitáhnout pozornost lidí k probíhající kampani. Druhá novinka, šestivteřinový nepřeskočitelný video bumper, umožňuje ve velmi krátkém čase, během něhož udrží divák pozornost, odvyprávět konkrétní příběh. Video bumper cílí díky možnostem programatiku na publikum, které již s kampaní přišlo do kontaktu. Jeho hlavní předností je tedy budování hlubšího povědomí o značce.
„K rozšíření formátů do RTB nás vede zájem klientů. Za pomoci programatického nákupu totiž osloví přesně nadefinovanou skupinu lidí. Díky tomu se RTB stává perfektním nástrojem například pro storytelling. Video mohou klienti zobrazit divákům, kteří už reagovali na rich media, viděli branding, nebo v poslední době navštívili jejich webovou stránku,“ popisuje Filip Hromek, manažer RTB společnosti Seznam.cz.
Více informací o nových formátech v RTB najdete na našem blogu.