Těm, kteří stále ještě váhají s výběrem dárků, přináší Datart ve vybraných prodejnách inspiraci v podobě chytrého vánočního stromečku. Na jeho obrazovce září seznam nejprodávanějších produktů, který se průběžně aktualizuje.
Chytrý stromeček ukazuje zákazníkům, o jaké vánoční dárky je největší zájem. „Produkty jsou rozděleny do jednotlivých kategorií, například péče o ženy, péče o muže, hračky, herní konzole, kávovary, chytré přístroje nebo telefony, displej zároveň ukazuje, kdy byl seznam naposledy aktualizován a kdy proběhne další aktualizace,“ popisuje Iva Pavlousková, tisková mluvčí společnosti Datart.
Datart zatím instaloval chytrý stromeček do 13 prodejen v rámci Česka i Slovenska. „Jedná se o novinku, poměrně náročnou a nákladnou, proto ji letos otestujeme a příští rok případně stromečky rozšíříme podle reakcí zákazníků i do dalších prodejen,“ dodává Iva Pavlousková.