Privátní dealy na Seznam.cz nově i s behaviorálním cílením

Loni začal Seznam.cz nabízet behaviorální data prostřednictvím programatického nákupu. Ode dneška mohou klienti nakoupit datové segmenty také v podobě privátních dealů obohacených o cílení.

Jejich hlavní výhodou je lepší kontrola cílené reklamy ve vlastním reklamním prostoru a zároveň možnost vytvářet je pro všechny RTB platformy bez nutnosti přímého exportu dat.

Cílená reklama je každým rokem důležitější součástí reklamních kampaní našich klientů. V přímém nákupu jde téměř o 40 %. V programatiku už je to takřka nutná součást nákupu z důvodu větší efektivity. Jsem rád, že můžeme nově inzerentům nabídnout nejvýhodnější formu nákupu reklamního prostoru na Seznam.cz včetně cílení formou privátních dealů,” komentuje vývoj Ondřej Krišica, ředitel Divize reklamy Seznam.cz.

Více informací najdete na našem blogu.