Od čtvrtka 1. března 2018 mění iDNES.cz způsob prezentace svého videoobsahu. Stránka iDNES.tv bude přehlednější a uživatelsky komfortnější. Nový svět iDNES.tv s podtitulem „Vše důležité na jednom místě“ staví na aktuálnosti, rychlosti a snaze poskytnout atraktivní přehled všech videí na jednom místě včetně živých přenosů a živě vysílaných pořadů ze studií. Nabízí rovněž speciální tematicky zaměřené pořady, řazené v přehledných kategoriích.
Na adrese tv.idnes.cz najdou čtenáři a diváci například videa Zpravodajství dne, tedy desítky videí z domova i ze zahraničí, včetně politiky, krimi, vědy a techniky, společnosti a životního stylu.
Pevné místo má samozřejmě diskusní pořad Rozstřel, kde hosté komentují klíčové události z domova i ze světa a své otázky jim mohou položit i čtenáři iDNES.cz.
Nekonečný seriál Před 100 lety každý den nabízí ohlédnutí do historie. Vzpomínáme na osobnosti z politiky, kultury i sportu. Na válečné hrdiny, vojevůdce i zbabělce a barbary. Seriál zachycuje úspěchy i nezdary klíčových postav historie, zlomové události, objevy a vynálezy.
V investigativně zaměřeném pořadu Smlsaloviny se reportér Matěj Smlsal vydává do míst, kam vkročí jen ti nejotrlejší. Stoupá na rozhledny, noří se do kanalizace i do bunkrů, testuje extrémní sporty i nástrahy každodenního života.
V sérii Socky moderátor Dominik Vršanský glosuje dění na sociálních sítích.
Na stránce iDNES.tv najdou čtenáři široký okruh témat od denních Zpráv přes pořad o zapomenuté železnici Zaniklé tratě, nahlédnutí do archivů a policejních spisů v pořadu Po stopách vrahů až po tematicky a časově zarámované pořady z voleb, filmových festivalů a významných sportovních událostí.
Letos na iDNES.tv přibudou i dokumenty o klíčových momentech roku 1968. K atraktivním projektům bude bezesporu patřit také možnost prohlédnout si postupně desetitisíce archivních videí, která během osmnáctiletého fungování natočili reportéři iDNES.cz.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.