Praha, Česká republika (27. června 2018) – Společnost Panasonic uvedla na náš trh dva nové designové OLED televizory – Panasonic FZ950 a FZ800. Oba charakterizuje vysoké 4K rozlišení, velká úhlopříčka obrazovky, zdokonalená elektronika zpracovávající obraz z běžně dostupných zdrojů a kompatibilita s HDR 10+.
Televizory zažívají od nástupu displejů OLED a 4K rozlišení novou éru. Vzhledem k tomu, že obrazových zdrojů v odpovídajícím 4K rozlišení (televizní vysílání a filmy) je prozatím málo, ukazuje se jako klíčová vlastnost zejména u velkých úhlopříček schopnost přístroje vylepšit stávající obraz do vyššího rozlišení, a to v reálném čase, přímo během vysílání.
Obraz, který si zamilujete
Panasonic vychází tomuto stavu vstříc uvedením nových televizorů FZ800 a FZ950, přičemž oba jsou k dispozici s úhlopříčkou 55„ a 65„. Tvorbu obrazu řídí výkonný inovovaný procesor HCX, který přepočítává vstupní obraz na vyšší rozlišení až do 4K a zároveň řídí dynamický rozsah (HDR). Televizory podporují standard HDR10, s nímž pracuje UHD Blu-ray a streamovací služby, jako Netflix, Amazon a YouTube. Podpora HLG zajistí plnou kompatibilitu s televizním vysíláním i v budoucnosti.
Díky dalším možnostem procesoru HCX, který pracuje s procesy využívanými v profesionálních studiích, je dosaženo reálnějších barev a lepšího zobrazení černé barvy, než udává zdrojový obrazový signál. Černou v osvětlených místnostech dál zlepšuje filtr Absolute Black, který pohlcuje okolní světlo a zabraňuje jeho odrazu.
Zvuk i design pro fajnšmekry
Model FZ950 vyniká špičkovým audio systémem Dynamic Blade, jenž vznikl ve spolupráci s legendárním výrobcem Technics a využívá až 10 reproduktorů ve třech frekvenčních pásmech. Tento výkonný systém je důmyslně skryt očím diváka a neruší designové provedení přístroje s velmi tenkým rámečkem.
Minimalistické provedení podstavců obou modelů ladí s televizorem a vyvolává dojem vznášející se obrazovky. Design předurčuje využití televizorů v moderních interiérech a vyniká použitím špičkových materiálů i jejich precizním zpracováním.
TV Anywhere
OLED televizory Panasonic umožňují sledovat vysílání i uložený obsah odkudkoliv. S aplikací Panasonic TV Remote 2 mohou uživatelé z tabletu nebo smartphonu streamovat z internetu živé vysílání nebo sledovat filmy uložené na externím disku připojeném k televizoru, a to i na cestách. Aplikace umožňuje kdykoli spustit nahrávání vysílaného programu na disk, přerušit sledování a plynule navázat třeba v hotelu na pracovní cestě. TV Aplikace Panasonic Remote App 2 umožňuje i vzdáleně naprogramování nahrávání pořadu. I na dovolené se tak díky funkci TV Anywhere mohou uživatelé podívat na fotbalový zápas či záznam koncertu.
Pokročilé možnosti a výbava
Oba nové televizory nabízejí i další pokročilé funkce, jako například přenos obrazu do tabletu nebo telefonu v rámci domácí Wi-Fi sítě, což umožní například sledování konce filmu nebo sportovního přenosu při usínání v ložnici, a také podporu streamovacích služeb, jako Youtube či Netflix. Přehrávání a nahrávání obrazu a zvuku z externích zdrojů umožňují 3 USB porty, slot na karty SD a Bluetooth. Komunikaci se sítí a potažmo využití všech chytrých funkcí i přehrávání z centrálního domácího úložiště či počítače zajišťuje kabelové rozhraní a bezdrátový Wi-Fi adaptér. Díky duálním tunerům DVB-T/T2/DVB-S2/DVB-C může uživatel jeden televizní kanál sledovat a druhý nahrávat. Samozřejmostí u moderních přístrojů je také podpora HbbTV 2.0.
Televizory Panasonic FZ800 a FZ950 jsou nyní k dostání u autorizovaných prodejců za koncové doporučené ceny od 59 990 Kč (2 299 €) za 55“ model FZ800 po 109 990 Kč (4 199 €) za 65“ televizor FZ950.
Podrobné technické specifikace naleznete zde:
– KONEC –
O společnosti Panasonic
Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 oslaví společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 495 dceřiných společností a 91 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2017 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,711 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky. Chcete-li se o skupině Panasonic dozvědět více, navštivte http://www.panasonic.com/global.