Pátý ročník prestižní soutěže Cena Potravinářské komory ČR za nejlepší inovativní výrobek zná od konce července své vítěze. Poprvé v ní uspěla také společnost Unilever. V kategorii Reformulace roku se umístily hned dva salátové dresinky značky Hellmann’s, a to varianty Med a hořčice a Tisíc ostrovů.
Praha, 30. srpna 2018 – O reformulované potraviny projevují spotřebitelé rostoucí zájem, neboť se obecně zvyšuje pozornost věnovaná stravování s pozitivním vlivem na zdraví. Také společnost Unilever vsadila na následování trendů ve stravování posledních let, a to orientací na zdravější a jednodušší jídla, ale také dobrou chuť a přírodní původ ingrediencí. Značka Hellmann’s proto představila řadu salátových dresinků, která splňuje požadavky současných a zároveň nových spotřebitelů na tuto kategorii. Letos se vedle dresinků značka také rozšířila o zcela novou kategorii hořčic.
Řada salátových dresinků byla letos uvedena na trh s kompletně upravenými recepturami. „Nové salátové dresinky Hellmann´s mají jednoduché inovativní receptury a jsou vyrobeny jen z několika málo ingrediencí. Nově získaly také atraktivní, moderní obaly a jsou tak pro zákazníky dobře rozeznatelné. Jsme rádi, že můžeme tímto způsobem podpořit trend zdravého stravování,“ doplnila Jitka Haladová, Brand manažerka značky Hellmann´s.
Udržitelný přístup tvoří jádro značky
Obě výhry navíc korespondují s naplňováním cílů Unilever plánu udržitelného rozvoje (USLP) v oblasti Výživy a zdraví. Značka Hellmann’s také patří mezi tzv. udržitelné značky společnosti Unilever, které mají v environmentální i sociální oblasti vytyčené jasné poslání a přispívají tím k naplňování USLP. To se projevuje například tak, že značka Hellmann’s u složení produktů sází na kvalitní a jednoduché ingredience. Jsou jimi například vejce z dobrého chovu, kvalitní řepkový olej, jako přirozený zdroj omega 3 mastných kyselin, a rajčata pocházející od certifikovaných dodavatelů.
Do soutěže Ceny Potravinářské komory České republiky o nejlepší inovativní potravinářský výrobek se letos přihlásilo celkem 23 společností, které registrovaly 61 inovativních produktů. Vítěze zvolila odborná porota na základě tří kritérií – výživová hodnota, senzorické vlastnosti a celkový dojem. Ocenění dresinků značky Hellmann’s v kategorii Reformulace roku tak jen potvrzuje následování správného směru trendů moderní výživy, na které dbá také společnost Unilever.
-
O společnosti Unilever
Unilever je jedním z největších dodavatelů výrobků pro osobní péči, péči o domácnost, potravin a nápojů. Své produkty, které používá 2,5 miliardy spotřebitelů denně, prodává ve více než 190 zemích světa. V roce 2017 společnost celosvětově zaměstnávala 161 000 lidí a dosáhla obratu 53,7 miliardy eur. Unilever má pozitivní dopad na více než polovinu (57 %) rozvojových a rozvíjejících se trhů. Může se také pochlubit více než 400 značkami, mezi které patří Dove, Rexona, Axe, Domestos, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida.
Unilever je zavázán k zodpovědnému chování. Společnost v roce 2010 představila Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), ve kterém si stanovila ambiciózní cíle. Jedním z nich je pomoci více než jedné miliardě lidí zlepšit jejich zdraví a životní styl do roku 2020. Dalším z cílů je zmírnit dopad na životní prostředí do roku 2030 o celou polovinu a dále vylepšit životní podmínky milionů lidí do roku 2020. USLP vytváří hodnotu tím, že podporuje růst a důvěru, eliminuje náklady a snižuje rizika. Udržitelné značky společnosti rostou o 46 % rychleji než zbytek byznysu a v roce 2017 se postaraly o 70 % celkového růstu společnosti.
Společnost Unilever se již několik let drží v čele žebříčku Dow Jones Sustainability Index. Ten částečně vychází z hospodaření, sociálních závazků, vlivu na životní prostředí a výsledků společnosti. Nejvyšší možné skóre společnost v roce 2017 získala i v měření FTSE4Good Index. Sedmý rok v řadě Unilever vévodí i seznamu udržitelných lídrů, tzv. Global Corporate Sustainability Leaders. Společnost se také zavázala, že se do roku 2030 stane tzv. uhlíkově pozitivní a že 100 % svých plastových obalů bude mít plně recyklovatelných nebo kompostovatelných do roku 2025. Další informace o společnosti Unilever a jejích značkách naleznete na jejích webových stránkách.
Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Střední a východní Evropa (CEE) spolu s dalšími 19 pobočkami. Unilever v Česku zaměstnává kolem 330 zaměstnanců.
-
Značky společnosti Unilever v České republice
-
Potravinové značky:
Knorr, Hellmann‘s, Lipton, Algida, Míša, Magnum, Carte D’Or, Ben&Jerry´s
-
Značky kosmetických produktů a prostředků pro péči o domácnost:
Dove, Dove Men+Care, Baby Dove, Axe, Rexona, Radox, Timotei, TONI&GUY, TRESemmé, Vaseline, Signal, Zendium, Cif, Domestos, Savo, Coccolino, Surf, Sunlight