Jak Motorola pomohla lidem vystoupit z davu
Krásná fotka nebo vyzývavé video s chytlavým textem jsou důležité pro získání většího počtu fanoušků na sociálních sítích. Avšak mnozí lidé už to prokoukli, a aby Váš obsah vynikl mezi ostatními, je za potřebí více kreativity. Sociální sítě stanovují trendy, jak vizualizovat obsah, zejména pokud jde o reklamu. Jedním z nejnovějších trendů je kinematograf, který rychle získává na popularitě. Ještě do nedávna byla tato technika dostupná jen v placených aplikacích. Teď ji Motorola poskytuje svým zákazníkům už zabudovanou ve fotoaparátu smartphonu. To umožňuje lidem vytvořit vizuálně atraktivní obsah kdykoli se jim zachce.
V kinematografu můžete vytvořit vání vlasů ve větru, taxík projíždějící ulicí, který se odráží ve výloze, kapku vody klouzající po umytém ovoci… Animace jsou velmi přesné, sotva viditelné, zatímco zbytek fotky je zmražený. Kontrast mezi statikou a pohybem je živý a vytváří z pohledu diváka velmi atraktivní vizuální iluzi.
Kinematografy překračující hranice fotografie, umění a filmu. Jako první s nimi přišli američtí fotografové Kevin Burg a Jamie Beck v roce 2011. Společně využili techniku k tomu, aby svým módním fotografiím přidali další umělecký prvek.
Motorola je první značkou, která techniku uplatňuje v marketingové kampani – a to na indickém trhu. V roce 2015 byla prostřednictvím série kinematografů spuštěná druhá generace inteligentních hodinek Moto 360, které ztělesňují hlavní výhody produktu – udržet uživatele informované bez toho, aby museli neustále sahat po svém mobilu. To jim umožňuje vidět to, na čem záleží, přičemž zůstanou duchem přítomní v daném okamžiku. Stejně jako kinematografy, které zachytí jen to nejdůležitější a zbytek zůstane nehybný.
Motorola teď umožňuje vytváření kinematografů svým uživatelům prostřednictvím dvou nejnovějších telefonů – Moto Z3 Play a Motorola One.
Zachycení série fotografií, speciální software, zpracování… To všechno je minulostí. Díky vašemu zařízení Motorola můžete vytvářet kinematografy kdykoliv a kdekoliv.
Jediné, co pro to musíte udělat, je zvolit kinematograf z nabídky funkcí fotoaparátu, držet telefon stabilně a současně držet prst na spoušti po krátkou chvilku. Fotoaparát Vám sám navrhne, jestli má scéna zůstat zmražená nebo v pohybu. V případě potřeby je vše možné přizpůsobit. Konečný výsledek určitě zapůsobí na vás i na vaše followery na sociálních sítích.
O společnosti Motorola
Lenovo Group Holdings získal společnost Motorola Mobility LLC v roce 2015. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností Lenovo a je zodpovědná za návrhy a výrobu všech mobilních telefonů pod značkou Moto.
O společnosti Lenovo
Lenovo, společnost s obratem 43 miliard USD, je lídrem v poskytování inovativních spotřebitelských, komerčních a podnikových technologií. Portfolio vysoce kvalitních a bezpečných produktů a služeb zahrnuje počítače (včetně legendární značky Think a vícerežimové YOGA), pracovní stanice, servery, storage, chytré televize a rodinu mobilních produktů, jako jsou chytré telefony (včetně značky Motorola), tablety a aplikace. Další informace o společnosti Lenovo jsou k dispozici na www.lenovo.cz.