Portál iDNES KINO mediální skupiny MAFRA v těchto dnech dokončuje postprodukci nového komediálního seriálu Za oponou, který slibuje napětí od začátku až do konce a hvězdné herecké obsazení s Hynkem Čermákem v čele. Desetidílný seriál o hrách, které začínají v zákulisí, bude uveden premiérově v neděli 17. března na iDNES KINO.
Dějištěm nového seriálu je prostředí zapadlého pražského divadla Blancharde, kam nastupuje nový ředitel Petr Kaluža (Hynek Čermák). Jak ovšem záhy po nástupu zjišťuje, divadlo i ansámbl jsou v tristním stavu a jeho odhodlání postavit soubor do latě narazí na nečekaně tuhý odpor.
V hlavních rolích se dále představí Kamil Halbich a Jaroslav Plesl. Prvotřídní herecké obsazení doplní Lenka Krobotová, Jana Pidrmanová, Simona Babčáková, Anna Stropnická, Julie Šurková, Pavel Rímský, Radek Kuchař a další.
Natáčení probíhalo v reálných lokacích Branického divadla i pražských barů a kaváren.
„Divadelní zákulisí je místem mnoha neuvěřitelných příběhů a situací, které však divák nikdy neuvidí a nezažije. České divadelní prostředí nám nabízelo opravdu značnou porci inspirace. Seriál bude s nadsázkou sledovat (ne)fungování fiktivního pražského divadla Blancharde a s příchodem nového ředitele i střet dvou zcela odlišných světů. Pro mne osobně byl tento seriál od začátku velkou výzvou a jsem rád, že jsem na něm mohl pracovat s tak fantastickými herci. Věřím, že si diváci přijdou na své,“ uvedl k seriálu režisér Dan Pánek, který je zároveň autorem námětu.
Scénář napsal Jakub Dušek. Produkci zajišťuje společnost UNO Praha s.r.o.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.