Platforma mluvii posílila svůj obchodní a vývojářský tým

Společnost mluvii, která stojí za stejnojmennou online platformou usnadňující komunikaci firem se zákazníky, přijala nové kolegy do obchodního a vývojového týmu. Na pozici Customer Success Manager nastoupil Daniel Štarha, řady vývojářů rozšířil David Roško.

2019-04-30 08_05_16-Mluvii _ Mluvii_ zlepšete svůj online byznys.png

Daniel Štarha bude mít v mluvii na starosti rozvoj zahraničních obchodních příležitostí. Před příchodem do mluvii pracoval na projektech v O2 nebo ŠKODA AUTO DigiLab. Britskému startupu Stasher také napomohl při jeho expanzi do Austrálie. Vystudoval pražskou VŠE a univerzitu v Sydney.

Vývojářský tým posílil David Roško, který přinesl mnohaleté zkušenosti získané při vývoji technologií chatbotů a umělé inteligence. V minulosti pracoval ve společnosti Datasys a založil také svůj vlastní projekt v oblasti technologií chatbotů. Podílel se rovněž na tvorbě projektu iBod České spořitelny.

Rychle rostoucí platforma mluvii také otevírá další volné pracovní pozice. Aktuálně hledá nové lidi na pozice UX designéra a obchodního manažera.

O mluvii

mluvii je platforma, kterou firmy využívají pro omnichannel online komunikaci se zákazníky. V jednom prostředí spojuje textové i audio-vizuální formy komunikace. Nejen že dokáže do své platformy připojit software pro call centra od externích partnerů, ale nyní se může pyšnit také vlastním řešením, které technologii těchto firem plně nahrazuje. Aplikaci lze také propojit s různými chatbotovými řešeními, případně s aplikací Facebook Messenger. Platformu mluvii je možné používat také na mobilních zařízeních.

Pro komunikaci se svými zákazníky využívají řešení od mluvii mimo jiné společnosti O2 Czech Republic, Home Credit ČR a SK, Samsung, innogy, Tesco mobile, E.ON a ČSOB.