Virtuální operátor MOBIL.CZ, společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA, oslaví v květnu 6. narozeniny. Při té příležitosti připravil pro své zákazníky hned několik dárků: mimo jiné narozeninový datový bonus v podobě 700 MB navíc k balíčku Mega Data do konce srpna, zbrusu nové webové stránky www.mobil.cz v atraktivním designu a také hravou reklamní kampaň, jejíž hlavní tváří se stal herec Jakub Kohák.
„Těší nás, že MOBIL.CZ se za dobu své existence vypracoval v jednoho z největších virtuálních operátorů v České republice, který má zákazníkům vždy co nabídnout. K letošním narozeninám jsme kromě bonusových dat v balíčku Mega Data pro stávající zákazníky připravili atraktivní bonus také pro ty nové: 900 MB internetu k aktivaci SIM karty a 50 % kreditu zdarma k prvnímu dobití, do výše až pět set korun,“ říká Karel Bechník, produktový manažer projektu MOBIL.CZ.
Více informací k produktům a aktuálním kampaním MOBIL.CZ naleznete na stránkách www.mobil.cz.
MOBIL.CZ na trhu úspěšně působí již od roku 2013. Jeho SIM karty s internetem zdarma se dají zakoupit na internetu a má více než 3 000 prodejních míst, z nichž většinu tvoří trafiky. Počet prodejních a dobíjecích míst MOBIL.CZ se stále rozšiřuje.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.