ATS realizuje guerillovou B2B kampaň

Společnost Advanced Telecom Services (ATS) zrealizovala tento týden guerillovou B2B kampaň s cílem napřímo oslovit zástupce několika největších reklamních agentur na českém trhu, s kterými ATS v současné chvíli nespolupracuje. (TZ)

Ředitelé agentur obdrželi poštou jednoduchou bílou obálku, jejímž obsahem byla maketa mobilního telefonu, ke které byly připevněny dvě zalaminované oboustranné kartičky – jedna jako vizitka na obchodního zástupce společnosti ATS – z jedné strany formou standardní vizitky a z druhé strany jako mobilní vizitka formou QR kódu. Druhá kartička obsahovala na jedné straně motto kampaně – „S ATS je mobilní marketing hračka!“ a na druhé straně byly informace o SMS soutěži. Zasláním SMS zprávy ve tvaru SLEVA na číslo 9001103 si mohou potencionální klienti ATS zasoutěžit o slevu na služby, které Advanced Telecom Services poskytuje.

Nápad na kampaň se zrodil v hlavě Jindřicha Jíry, který je ve firmě ATS věnuje zejména rozvoji nových obchodních příležitostí. On sám k tomu dodává: „Vzhledem k tomu, že je v našem dlouhodobém zájmu spolupracovat s významnými reklamními agenturami působícími na českém trhu, hledal jsem zajímavou formu, jak agentury oslovit s nabídkou spolupráce. Zároveň dokončuji dálkové studium VŠ a proto použiji kampaň i jako ukázku využití nízkonákladových forem marketingu do své ročníkové práce.“

Přípravy i samotnou realizaci kampaně zvládl Jindřich Jíra během 14 dnů. Jak moc bude kampaň společnosti ATS úspěšná, ukáží následující dny. ATS plánuje i nadále využívat netradičních forem marketingu, pro oslovení svých potencionálních klientů.

Společnost Advanced Telecom Services, s.r.o. je největším agregátorem mobilních služeb v České republice. Velmi úzce spolupracuje se všemi mobilními operátory.

Kromě „klasických SMS soutěží“ u kterých zajišťuje ATS full-service služeb, se společnost věnuje i cílené mobilní reklamě, location based marketingu (geomarketingu), mobilním hrám a aplikacím, optimalizaci internetových stránek pro prohlížení v mobilních telefonech a dalším službám spojeným s mobilním marketingem. Portfolio klientů ATS je velmi široké, od největších nadnárodních korporací jako Coca-Cola, Mafra, Lidl, Lagardére, PokerStars, T-mobile, Vodafone apod., přes významné české i mezinárodní reklamní agentury, až po malé tuzemské společnosti.