Online rezervační nástroje pro technické prohlídky vozidel od KAKTUS Software

Praha, 23. února 2012 – Společnost KAKTUS Software, jedna z předních společností na trhu informačních technologií, oznámila, že ve spolupráci se společností IT-Tecture, německým dodavatelem IT projektů, dokončila vývoj sady online nástrojů (rezervačních systémů) určených k rezervaci termínů návštěv prohlídky automobilů koncových a firemních zákazníků. Systém je nyní funkční na několika stovkách servisních středisek na území celého Německa. (TZ)

Záměrem projektu bylo vytvořit online nástroje, které optimálně nastaví či doladí interní procesy při plánování kapacit a zajistí komfort jak stávajícím, tak novým zákazníkům v jednotlivých servisních střediscích. Zákazníkům tak přináší časovou úsporu a odbourává případné starosti spojené s nutností poznamenávat či pamatovat si termíny a časy návštěv servisních středisek dosahujících intervalu v řádu let. Tímto pomáhají udržet stávající klienty a díky své jednoduchosti a způsobu propagace působí jakožto marketingový kanál k aktivnímu získávání nových zákazníků.

Rezervační nástroje jsou rozděleny dle účelu do několika separátních systémů. Jde například o nástroje pro plánování povinných prohlídek (v ČR známé jako STK), plánování návštěv při potížích s vozem (kontroly vozu, opravy), potížích se skly automobilu či plánování výměny a odstraňování potíží s pneumatikami. Tyto nástroje jsou tak využívány zavedenými německými společnostmi jako TÜV, PitStop, Autoglas-SH a mnoha dalšími.

Nástroje obsahují funkce jako validace termínů, kontrola konfliktů při současném pokusu o rezervaci stejného termínu více uživateli, optimalizace využití kapacit servisního střediska, reporting, upomínky a další. Každé servisní středisko má dále přístup ke správě svých rezervací, vytíženosti/kapacit a produktů. Produkty jsou schopny, v případě selekce zákazníkem, automatizovaně reagovat dle předem definovaných vlastností a mají tak vliv na parametry sjednané návštěvy servisního střediska. Jednotlivé provozovny jsou takto schopny definovat délku potřebnou k rezervaci času, doplňkové služby spojené s daným produktem (například kontrolou skladových zásob, nutnost přepravy uskladněných pneumatik zákazníka ze skladu) apod.

Systém také využívá služeb partnerů třetích stran. Příkladem se jedná o partnery Address Validation Service pro různé stupně kontroly validity poštovních adres, Phone Validation Service pro kontrolu správnosti a existence telefonních čísel či Letter Shop Service pro hromadnou korespondenci.

Pro udržení stávajících a aktivní vyhledávání nových zákazníků je využíváno několika komunikačních kanálů. Systém tak umí dle přání provozovatele odesílat emailové zprávy či klasické poštovní dopisy s přímým odkazem pro okamžitou rezervaci termínu návštěvy. V případě využití zákaznických call center rovněž slouží pro správu klientů (CRM) a okamžité provedení rezervace v zastoupení klienta.

Projekt rezervačních online nástrojů je tak dalším krokem v rámci dlouhodobé spolupráce mezi společnostmi KAKTUS Software a IT-Tecture, ke které se například řadí projekty jako ServiceLister.de, ReparateurFUXX.de či projekty pro společnost Webasto.

O IT-Tecture

IT–Tecture je divizní společností Dr. Schnell & Dr. Hensel GmbH. Společnost se zaměřuje především na rozvoj IT projektů v oblasti vysoké kvalitní přidané hodnoty webových aplikací, internetových produktů a pro optimalizaci podnikových procesů. IT–Tecture spolupracuje s partnery především v oblasti automobilového průmyslu, mezi které patří například společnost FORD Deutschland, eBay Motors, Webasto a MOTOSO.de. Více informací o společnosti lze nalézt na www.it-tecture.de.

O KAKTUS Software

KAKTUS Software je jednou z předních společností na trhu informačních technologií, a to již od roku 1997. Dlouhodobě a cíleně se zaměřuje na poskytování komplexních služeb v oboru informačních technologií. Společnost se hlavně zaměřuje na vývoj systémů založených na internetových a intranetových technologiích. Veškerá činnost směřuje k jedinému cíli a tím je spokojený zákazník. Prostředkem k dosahování tohoto cíle je poskytování jedinečných a samozřejmě nejvhodnějších řešení pro každého individuálního zákazníka. To vše v duchu firemního sloganu „Jedinečná řešení pro jedinečné zákazníky“. K tomu KAKTUS Software využívá nejnovějších technologií dostupných na trhu IT. Díky těmto nástrojům dokáže snáze analyzovat, specifikovat a nalézat právě taková řešení, která se pak pro zákazníky stávají přínosem v podobě zvýšené výkonnosti, snížených nákladů, zvýšené konkurenceschopnosti a zvýšené kvality nabízených služeb. Zákazníci KAKTUS Software tvoří široké portfolio zahrnující nejen malé a střední podniky, ale také giganty z oborů telekomunikací, obchodu, pojišťovnictví, logistiky, dopravy a dalších odvětví. Více informací o společnosti lze nalézt na www.kaktus.cz.