SME klienti Sberbank jsou dle průzkumu spokojeni

Praha 15. 1. 2020 Podle nedávného průzkumu dosáhla spokojenost klientů z řad malých a středních firem se spoluprací se Sberbank NPS 63,3 procenta. Net Promoter Score (NPS) měří zkušenosti zákazníků a skóre nad 30 bodů znamená velmi slušný výsledek.

Pokud společnost dosáhne NPS vyšší než 30, obvykle to znamená, že se jí daří a má spokojené klienty. Velmi si vážím tohoto hodnocení klientů ze segmentu malých a střeních firem, kteří nás ocenili NPS ve výši 63,3 procenta. Což je na českém trhu skvělý výsledek, který potvrzuje, že v poskytování servisu a bankovních služeb jdeme správnou cestou. Zároveň je to však závazek do budoucna, protože chceme kvalitu zvyšovat a podporovat klienty v rozvoji jejich byznysu,“ komentuje výsledky Jan Novák, ředitel SME ve Sberbank. 

SME klienti na spolupráci s bankou nejvíce ocenili proklientský přístup, vstřícnost a operativnost. Z hlediska produktů pak výhodné podmínky financování, které jsou připravovány klientům přímo na míru, individuální služby a flexibilní přístup. Tradičně silnou pozici má Sberbank v oblasti financování výrobních a obchodních firem, zemědělství a nově v rostoucím segmentu e-commerce, právě v SME segmentu. 

NPS (Net Promoter Score) je průzkum spokojenosti mezi klienty. Na základě úrovně jejich spokojenosti s bankovními službami a pravděpodobnosti doporučení banky dalším lidem rozděluje NPS klienty do 3 kategorií – podporovatelů, pasivních klientů a odpůrců. Výsledkem průzkumu je skóre mezi -100 a 100, získané odečtením počtu odpůrců od počtu podporovatelů banky. Skóre -100 až 0 znamená potřebu zlepšení, výsledek 0 až 30 je považován za dobrý, mezi 30 až 70 za skvělý a skóre 70 až 100 znamená excelentní výsledek.

Sberbank CZ, a.s. 

Sberbank CZ se svými finančními produkty a službami zaměřuje na retailové klienty, malé a střední firmy a velké společnosti. Její základní hodnotou je co nejvyšší spokojenost klientů. Zakládá si na férovém přístupu a vstřícných službách. Dlouhodobě rozvíjí program FÉR produktů s jasnými cenami a podmínkami. V rámci firemního bankovnictví má Sberbank CZ vedle nabídky běžných bankovních produktů silnou pozici v oblasti devizových operací, strukturovaného a exportního financování. Na českém trhu působí Sberbank CZ od roku 1993, od 1. ledna 1997 jako samostatná akciová společnost. Jejím majoritním vlastníkem je Sberbank Europe AG se sídlem ve Vídni.

www.sberbank.cz