Praha 22. ledna – Společnost Mastercard udělila výroční ceny Mastercard Awards 2019 za výjimečné výsledky a projekty v oblasti platebních karet. Ocenění Issuer za největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami získala Air Bank. Kategorii Acquirer za největší absolutní narůst objemu akceptovaných karetních transakcí u obchodníků pak ovládla ČSOB. Slavnostní předání cen se konalo na výroční konferenci Mastercard v Pražské křižovatce.
„Blahopřejeme všem oceněným bankám. I v minulém roce se jim v České republice podařilo zrealizovat mnoho inovativních projektů, které pomáhají zvyšovat spolehlivost, bezpečnost a komfort placení českých držitelů karet. Oceňujeme, že české banky vidí v Mastercardu partnera pro realizaci klíčových řešení, a můžeme tak společně posouvat aktuální digitální a smart platební řešení do vyšších úrovní,“ řekl generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko Michal Čarný.
Seznam cen a oceněných společností:
Mastercard Awards 2019 | Společnost | Ocenění za |
Issuer | Air Bank | Největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami |
Acquirer | ČSOB | Největší absolutní narůst objemu akceptovaných karetních transakcí u obchodníků |
Premium Card Issuer | Česká spořitelna | Největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami |
Commercial Card Issuer | Česká spořitelna | Největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými komerčními kartami |
Innovations | mBank | První autentizace plateb v mobilní aplikaci pomocí biometrie |
Mobile Payments | Air Bank | Nejvyšší počet mobilních transakcí i digitalizovaných karet |
Marketing Campaign | Air Bank | Nejefektivnější marketingová kampaň roku |
Priceless Prague | ČSOB | První Priceless Cities co-brandovaný program na světě i v ČR |
Advisors Special Mention | Komerční banka | Projekt prodeje kreditních karet: Creative thinking project Kreditní karta |
Special Mention | UniCredit Bank | Projekt charitativních kiosků podporující výstavbu školy pro postižené děti |
Air Bank uspěla celkem třikrát. Odnesla si ještě ocenění Mobile Payments za nejvyšší počet mobilních transakcí i digitalizovaných karet a Marketing Campaign, které dostala za nejefektivnější marketingovou kampaň roku.
Dvě trofeje dostala Česká spořitelna – první za největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami a druhou za největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými komerčními kartami. U jedné ceny nezůstala ani ČSOB, které dále uspěla v kategorii Priceless Prague za vůbec první co-brandovaný karetní program na světě.
Držitelem ceny Inovations se stala mBank, kterou jí udělila porota za první autentizaci plateb v mobilní aplikaci pomocí biometrie. Cenu Advisors Special Mention za projekt Creative thinking project Kreditní karta si připsala Komerční banka. A konečně UniCredit Bank si odnesla Special Mention díky svému projektu charitativních kiosků podporujícímu výstavbu školy pro postižené děti.
O společnosti Mastercard
Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v oblasti inteligentních, pohodlných a bezpečných plateb. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti Mastercard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.