Praha 27. března 2012 Díky nové aplikaci Můj Vodafone mohou mít nyní zákazníci aktuální přehled o telefonním účtu pohodlně přímo ve svém smartphonu. Aplikace umožňuje využívat nejdůležitější funkce Internetové samoobsluhy Vodafone a je k dispozici pro telefony s operačními systémy Android a iOS. (TZ)
Aplikace Můj Vodafone je zdarma, její stažení nebude zákazníky nic stát a zároveň se jim při jejím využívání v České republice ani v zahraničí nebudou čerpat data z FUP limitu. Aplikaci mohou kdekoli ve světě využívat i zákazníci, kteří nemají aktivovaný datový tarif.
Můj Vodafone nyní obsahuje:
- Chytrý přehled – informace o útratě za služby před vystavením Vyúčtování
- Čerpání dat – informace o přenesených kilobytech a čerpání v rámci datového balíčku
- Poslední vyúčtování – informace o stavu a výši posledního Vyúčtování u zákazníků s tarifem, či o výši kreditu a jeho vypršení u zákazníků s předplacenou kartou
- Dodatečný FUP limit – možnost dokoupení dodatečného FUP limitu k internetovému balíčku
„Během několika málo týdnů rozšíříme aplikaci o další užitečné funkce, jako například informace o čerpání hlasového a SMS balíčku. Budeme se zaměřovat hlavně na ty funkce, které si nejvíce přejí zákazníci a podle jejich zpětné vazby budeme další možnosti využití do aplikace postupně doplňovat v průběhu celého roku,“ řekl Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.
Aplikace Můj Vodafone umožňuje i trvalé přihlášení, takže telefonní číslo a heslo stačí zadat pouze jednou.
Aplikace je v současné chvíli zdarma ke stažení v App Store na http://itunes.apple.com/cz/app/muj-vodafone/id509838162?mt=8
a v Google Play na https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zentity.vodafone
Do budoucna bude Můj Vodafone k dispozici i pro telefony s operačním systémem Windows Phone 7 a také ve verzi optimalizované pro tablety.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní. Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti.