Tisková zpráva, 31. 3. 2020 – Česká společnost Benefit Management vrací restauracím provize za všechny platby uskutečněné elektronickými stravenkami Benefit Plus v době nouzového stavu. Restaurace obdrží hodnotu provize včetně bankovních poplatků do dvou dnů od podání žádosti. Firma tak chce podpořit restaurace v době jejich omezeného provozu.
Poskytovatel elektronických stravenek a zaměstnaneckých benefitů Benefit Plus odpouští restauracím provize za platby elektronickými stravenkami v období od 14. března až do konce nouzového stavu. „Současné omezení provozu uvrhlo provozovatele restaurací do obrovské nejistoty a finančních potíží. I když to někteří řeší výdejem jídla přes okénka a rozvozem, je jasné, že příjmy v době omezeného provozu půjdou strmě dolů. Proto jsme se rozhodli restauracím alespoň trochu ulehčit situaci, a to odpuštěním a zpětným proplacením provize z transakcí našich elektronických stravenek,” říká Václav Kurel, ředitel společnosti Benefit Management.
Restaurace, které přijímají e-stravenky Benefit Plus, mohou o hodnotu provize žádat pomocí webového formuláře. Částku získají do dvou dnů od podání žádosti, provize za další období bude Benefit Plus vracet jednou měsíčně, a to až do konce omezení provozu restaurací. „Věříme, že česká gastronomie tuto krizi ustojí, o další podpoře restaurací jednáme i s našimi partnery a jsme připraveni pomáhat dlouhodobě,” dodává Václav Kurel.
O systému Benefit Plus
Benefit Plus přináší na český trh čistě elektronickou správu zaměstnaneckých benefitů tzv. cafeterii již od roku 2003. V roce 2014 představil první čistě elektronické stravenky e-stravenky Benefit Plus. Aktuálně spravuje Benefit Plus zaměstnanecké benefity pro více než 440 společností s více než 250 000 zaměstnanci. Benefit Plus je obchodní značka společnosti Benefit Management s.r.o., kterou založil a dodnes vlastní a řídí Václav Kurel.