iDNES Premium slaví 50 tisíc předplatitelů, na prázdniny naděluje dárky

Unikátní projekt iDNES Premium, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, má od spuštění placeného členství loni v prosinci už 50 000 předplatitelů. Stal se tak největším digitálním předplatným na trhu, a to už je pádný důvod k oslavě!

„Zájem o projekt iDNES Premium překonává naše očekávání. Průběžně reagujeme na odezvy a přání uživatelů a jsem velmi rád, že námi zvolená cesta za prémiovým obsahem a zábavou má pozitivní ohlas. Samozřejmě, stále je co zlepšovat a dále rozvíjet. Jsme si vědomi, že bod zlomu, kdy se digitální předplatné na trhu stane zcela běžným standardem, máme stejně jako ostatní vydavatelé ještě před sebou,” řekl Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a.s. 

České léto s iDNES Premium

Jako poděkování je pro předplatitele připraven speciální dárkový balíček „České léto“ plný zážitků. Vyrazit mohou aktuálně například na exkluzivní výlet do Hluboké nad Vltavou, kde si budou moci s 50% slevou půjčit loďku s piknikovými koši a ferratovými sedáky a vystoupat na krásnou vyhlídku v okolí Purkarce. Další výlet předplatitele zavede do Špindlerova Mlýna, kde na ně čeká 1+1 vstupenka zdarma při nákupu cesty lanovkou tam a zpět pro dva a výhodné zapůjčení elektrokol. 

Více informací o nabídce „České léto“ najdete na iDNES.cz/ceskeleto   

Členství v iDNES Premium na 3 měsíce za 1 Kč 

Pro nové předplatitele, kteří si členství v iDNES Premium aktivují do 30.6.2020, je připravena atraktivní nabídka, kdy za první 3 měsíce zaplatí pouze 1 Kč. 

Z historie iDNES Premium 

Uvedení projektu iDNES Premium bylo inspirováno zkušenostmi ze zahraničních vydavatelských domů – mezi navštívenými byla například redakce deníku Bild (Axel Springer) v Německu, největšího místního listu, který má po pěti letech půl milionu online předplatitelů (Německo je ovšem osmkrát větší než ČR…) a také redakce ve Spojených státech či v Polsku.

U čtenářů zaznamenal tento unikátní mix prémiového čtení a atraktivních výhod od počátku úspěch: za pouhé dva měsíce od uvedení (17.9.2019) využilo výhod bezplatného členství na zkoušku bezmála 350 tisíc uživatelů.  Bezplatné zkušební období trvalo až do 1.12.2019. Pro velký zájem čtenářů však ke zpřístupnění platební brány došlo už o pár dní dříve (27.11.2019) – přičemž hned první den počet platících zákazníků překročil tisícovku.

Statistiky nejsou nuda… 

Dosud si uživatelé v rámci iDNES Premium přečetli více než 4 800 prémiových článků, 95 013 krát prolistovali některý z nabídnutých digitálních titulů, poslechli si 36 087 audioknih, zhlédli 53 654 filmů online a nakoupili 22 288 vstupenek na vybrané koncerty a kulturní akce v předprodejích nebo za zvýhodněných podmínek. A počet čtenářů, kteří každý den zavítají do prémiové sekce největšího zpravodajského portálu v ČR, neustále roste.  

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.