Od dnešního dne najdou zákazníci Vodafonu v aplikaci Můj Vodafone nově informaci o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Kromě toho budou moci také od konce tohoto týdne začít spravovat kompletně svůj účet na telefonu prostřednictvím Mobilní samoobsluhy, která má nový design a je uzpůsobena chytrým telefonům. (TZ)
Na základě zpětné vazby od zákazníků přibyl v aplikaci Můj Vodafone přehled o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Zákazníci tak uvidí, kolik minut a SMS již v daném měsíci ze svého tarifu nebo balíčku vyčerpali a kolik volných jednotek jim ještě zbývá. Nově také trvale přihlášený uživatel uvidí v aplikaci informace o svém účtu i v případě výpadku Samoobsluhy. Zobrazovat se budou poslední známá data.
Mobilní samoobsluha (ms.vodafone.cz) prošla kompletní úpravou a v současné době je její vzhled téměř shodný s aplikací Můj Vodafone. Zákazníci, jejichž chytrý telefon nepodporuje tuto aplikaci (například chytré telefony s operačním systémem Windows Phone), tak mohou na svém telefonu ke správě účtu pohodlně využívat Mobilní samoobsluhu.
Aplikace Můj Vodafone nyní obsahuje:
- Aktuální přehled čerpání hlasových a SMS balíčků
- Chytrý přehled
- Informace o čerpání dat v rámci datového balíčku
- Poslední vyúčtování či informaci o výši kreditu
- Možnost dokoupení dodatečného FUP limit
Hlavní výhody nové Mobilní samoobsluhy:
- Téměř shodný vzhled s aplikací Můj Vodafone
- Lepší vizualizace a přehlednost zobrazených informací
- Nabízí komplexnější služby, např. kompletní správu datových služeb či nastavení SMS balíčků
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti.