Mobilní televize od UPC zaznamenala o Vánocích 40% nárůst sledovanosti

/Praha, 8. ledna 2015/ Aplikace mobilní televize Horizon Go od největšího českého poskytovatele kabelového internetového připojení a digitální televize UPC oslavila
3. ledna dva měsíce od svého spuštění. Její uživatelé se na svých smartphonech a tabletech podívají průměrně na 20 000 pořadů denně. (TZ)

Mobilni TV Horizon Go od UPC zaznamenala o Vanocich 40 procentni narust sledovanosti
Mobilni TV Horizon Go od UPC zaznamenala o Vanocich 40 procentni narust sledovanosti

„Během vánočních svátků jsme zaznamenali nárůst sledovanosti o 40 % oproti běžnému týdennímu provozu. Nejvíce připojení k Horizon Go jsme dosáhli v neděli 28. prosince, kdy si naši diváci pustili téměř 30 000 pořadů. Největší zájem je o kanály skupiny NOVA následované Českou televizí. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se překvapivě stalo Turné čtyř můstků na ČT4 Sport a Eurosportu,“ analyzuje vánoční sledovanost mobilní aplikace Horizon Go Jan Kohout, ředitel segmentového marketingu UPC.

Sledovanost Horizon Go – souhrnné informace:

  • Uživatelé mobilní aplikace se na svých smartphonech a tabletech podívají průměrně na 20 000 pořadů denně
  • Nejvíce připojení k mobilní aplikaci bylo dosaženo 28. prosince, kdy si diváci pustili téměř 30 000 pořadů
  • 40% nárůst sledovanosti na Horizon Go během Vánoc
  • Nejsledovanější pořady na Horizon Go o Vánocích:
  • Skoky na lyžích
  • Zápas Tipsport Extraligy Litvínov vs. Kometa Brno
  • Česká pohádka „S čerty nejsou žerty“
  • Dvě třetiny uživatelů Horizon Go využívají systém Android. Třetina zařízení využívá systém iOS
  • 9 z 10 mobilních zařízení je k Horizon Go připojeno pomocí Wi-Fi sítě. Zbývajících 10 % se připojuje pomocí 3G nebo 4G/LTE

Více v přiložené infografice

 

UPC Česká republika je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,36 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá přes 600 tisíc zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global – největšího kabelového operátora, který obsluhuje 27 miliónů klientů ve 14 zemích s 56 miliony objednaných služeb. Skupina zahrnuje spotřebitelské značky Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet a VTR.