Zatímco v Americe testuje Facebook svůj slevový server, v Čechách se 1. srpna na této sociální síti spustí slevová platforma Slevobook,-. Zákazníci tak budou mít možnost výhodně nakoupit přímo na Facebooku. Zvykej si,- (TZ)
V obrovském množství slevových webů se Slevobook,- vymezuje právě fungováním na sociální síti Facebook. Vše, od výběru produktu až po platbu, probíhá přímo na stránce Slevobooku,-. Pro zákazníky je připravena služba Řekni si o slevu a chystá se i speciální měsíc odměn. Zakoupená sleva je aktivní okamžitě, což znamená, že zákazník nemusí čekat, až nakoupí více lidí.
Slevobook,- chce vytvářet nabídku slev především pro mladé lidi, studenty, páry i singles. Kromě klasických slevových akcí do kosmetických salonů a restaurací chystá i slevy na netradiční produkty a služby.
I dodavatelům nabízí Slevobook,- něco navíc. Přímo na stránce je připraven formulář pro jednoduché zadávání nabídek. Atraktivní je jistě také snadné sdílení slevových nabídek samotnými zákazníky – uživateli Facebooku.
Nápad založit Slevobook,- se zrodil v hlavě absolventa studia Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, Radka Tejkla: „Prostě jsem dostal nápad. Nápad jak vnést do té změti dobrých i nedobrých slevoserverů něco trochu odlišného a podle mě i zajímavého. Oslovil jsem schopné lidi, vytvořili jsme dobrý brand a jdem do toho po hlavě.“
Slevové akce se nesoustředí pouze na největší česká města. Slevobook,- chce pojmout především města krajská a menší regiony.
Slevobook,- najdete na odkazu www.facebook.com/slevobook. Zvykej si,-