Do soutěže v odličování se zapojilo téměř 15 000 žen

S velkým ohlasem uživatelů na Facebooku se setkala speciální „odličovací“ aplikace, kterou pro společnost Hartmann-Rico připravila reklamní agentura Comtech. Během tří měsíců, kdy soutěž v odličování probíhala, se do ní zapojilo téměř 15 000 lidí, kteří si hru zahráli více než 145 tisíc krát. (TZ)

Jednalo se o aplikaci, která měla za cíl zábavnou formou vysvětlit spotřebitelkám, jak se správně odličovat, jakým způsobem pečovat o svou pleť, a zároveň podpořit sérii produktů značky Bel určené pro odličování a čištění pleti. Kampaň byla cílena především na ženy v České republice starší 18 let.

Po vstupu do soutěžní aplikace měli soutěžící za úkol odlíčit tvář modelky. Nešlo však jen o to být nejrychlejší, pozornost bylo nutné věnovat také technice odličování a správnému postupu při odstranění make-upu z tváře.

„Za tři měsíce ostrého provozu aplikace nabrala téměř 15.000 uživatelů, kteří si hru zahráli celkem 145 500 krát, což znamená, že průměrně si každý soutěžící hru spustil více než desetkrát. To svědčí o tom, že se aplikace setkala s velkou oblibou mezi uživatelkami, ačkoliv cenou byly pouze balíčky produktů Bel,“ informoval Marian Füry, vedoucí oddělení Comtech Digital, které stálo za celou přípravou a řízením kampaně.

Do soutěže se zapojily ženy všech věkových skupin, 83 % však tvořily soutěžící ve věku 18 až 34 let. Soutěž probíhala od 1.května do 24. července 2011.

V rámci podpory produktů Bel na Facebooku byl založen rovněž profil s názvem Moderní odličování, který za tři měsíce získal více než 10 000 fanoušků. Na tomto profilu uživatelky mohou najít nejen spoustu užitečných tipů a informací o tom, jak efektivně a správně pečovat o pleť, ale také zde mohou o svých problémech navzájem diskutovat.

S výsledkem kampaně byl spokojen i klient, společnost Hartmann – Rico. „Soutěž na Facebooku hodnotím velmi pozitivně, tak vysoké zapojení do soutěže jsme neočekávali. V rámci značky Bel to byla první komunikace na Facebooku. V aktivitách zde budeme pokračovat,“ řekla Kateřina Tovaryšová, junior Brand Manager společnosti Hartmann – Rico.

Odkaz na aplikaci: https://apps.facebook.com/odlicovani/
Odkaz na Facebook profil: https://www.facebook.com/odlicovani