Top 5 českých slevových webů: SlevyDnes.cz jsou na vzestupu, Slováci chystají expanzi na český trh

V silně konkurenčním prostředí českých slevových serverů si čelní pozici zatím stále udržuje Slemovat, ale druhým nejnavštěvovanějším slevovým webem se staly stránky SlevyDnes.cz. Portál SlevyDnes.cz je největším českým srovnávačem slev, tj. serverem, na němž lze porovnat slevové nabídky od dvou stovek slevových serverů. Stránky SlevyDnes.cz dosáhly těchto úspěchů navzdory tomu, že byly založeny teprve na začátku letošního roku – a podle jejich spolumajitele Jana Barty chtějí v návštěvnosti předběhnout i Slevomat a stát se českou jedničkou. (TZ)

Pětici největších hráčů na poli slev doplňují podle světového auditu Alexa ještě stránky Vykupto, MyDeals a Zapakatel. Spolumajitel srovnávače SlevyDnes.cz Jan Barta nezastírá ambice získat pozici nejnavštěvovanějšího slevového webu na trhu. “Jsme rádi, že se SlevyDnes dostaly tak vysoko, znamená to však, že se budeme muset srovnávat se slevovými servery samotnými. Nemáme malé cíle, chtěli bychom v návštěvnosti předběhnout Slevomat, což pro nás znamená ještě spoustu tvrdé práce,” uvedl Barta.

Podle Michala Hardyna ze SlevyDnes.cz posilují na trhu i menší hráči. “Mezi největšími slevovými servery se stabilně drží servery HyperSlevy a BerSlevu. V poslední době si všímáme nárůstu prodejů u portálů Traveldiscount a Nakupvakci, s kterými diskutujeme možnou těsnější spolupráci,” říká Hardyn.

Žhavou novinkou, která může zamíchat pořadím slevových serverů na českém trhu, je expanze největšího slovenského slevového serveru ZlavaDna.sk. “Sledujeme aktivity slovenské slevové jedničky, jejíž pozici nedokázal ohrozit ani na tamním trhu aktivní Slevomat a Zapakatel. Podle našich informací ZlavaDna zvažuje agresivnější formu vstupu na český trh přes akvizici menšího českého slevového serveru,“ dodává k tomu Michal Hardyn. Zdenko Hoschek, jednatel portálu ZlavaDna.sk, doplňuje: „ZlavaDna má ambici být do roka od vstupu na český trh v TOP 5 mezi českými slevovými portály.“

Konkurence na slevovém trhu se však SlevyDnes.cz neobávají. Televize Nova sice spustila nový agregátor a její příklad hodlají údajně následovat další české mediální domy, Michal Hardyn však tento vývoj vnímá pozitivně. “Z našeho pohledu je konkurence zdravá, často přináší nové nápady, vyvíjí tlak na zvyšování kvality a ve výsledku může přispět k růstu celého slevového oboru,” uzavírá.