Mio zavádí doživotní aktualizace map

Praha, 20. října 2011 – Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, poskytuje nyní při nákupu vybraných modelů Mio Spirit doživotní aktualizace map. Stačí, aby uživatelé zaregistrovali svoje zařízení, a získali tak bezplatně nejnovější aktualizace map až čtyřikrát ročně po dobu životnosti jejich navigace. Pro ostatní modely stále platí dvouletá aktualizace při koupi zařízení. (TZ)

Každé zařízení Mio je již dodáváno s garancí aktuálních mapových podkladů, která řidičům zaručuje, že budou navigováni podle nejnovějších dostupných map. Cesty se však stále mění. Křižovatky jsou nahrazovány kruhovými objezdy, staví se další silnice a nové obytné čtvrti. S doživotní aktualizací map Mio se mohou uživatelé spolehnout, že je jejich navigační zařízení dovede vždy bezpečně a spolehlivě do požadovaného cíle. Aktualizované mapy je budou v místě příjezdu také informovat o nově otevřených restauracích, muzeích a dalších zajímavých místech v okolí, která stojí za návštěvu.

Užitečné informace od milionů řidičů

Cesty se neustále mění podle dění ve společnosti. S doživotní aktualizací map Mio si uživatelé nemusí dělat s těmito změnami žádné starosti. Mapové podklady jsou shromažďovány a ověřovány prostřednictvím desítek tisíc globálních zdrojů, od vládních dokumentů a bezpečnostních orgánů až po stavební společnosti a řidiče kamionů, speciální terénní pracovníky, satelitní a letecké snímky či mapovací vozy. To vše završují informace od milionů řidičů, které jsou využívány jako klíčový doplňkový zdroj pro poskytování co možná nejpřesnějších a funkčních map. Údaje od těchto řidičů jsou ověřeny a zabudovány do map, což je užitečné zejména v geograficky členitých nebo venkovských oblastech, které nejsou tak často pokrývány jinými zdroji dat. Rostoucí globální komunita uživatelů map je pro budoucí digitální mapy významným přínosem. Jedná se o uživatele žijící v daném místě a jezdící po těchto cestách každý den, kteří poskytují ostatním řidičům řadu zajímavých a užitečných informací.

Snadná registrace

Vše, co musí uživatelé udělat, aby bezplatně získali doživotní aktualizace map, je zaregistrovat svůj nový přístroj Mio během 30 dnů od nákupu na www.mio.com/lifetimemaps. Po provedení několika jednoduchých kroků obdrží aktivační klíč spolu s pokyny pro použití a zprávu o nových mapách k aktualizaci na zadanou e-mailovou adresu, kterou uvedli při registraci. Aktualizace jsou poskytovány po celou dobu životnosti navigace, což je doba, po kterou Mio dokáže podporovat a opravovat produkt, nebo doba, dokud společnost Mio nepřestane dostávat aktualizovaná mapová data či podpůrný software od svého dodavatele.

Doživotní navigační služba

Doživotní aktualizace map je nová unikátní služba, která doplňuje širokou škálu funkcí
v navigacích Mio. Jsou jimi například Smart RoutesTM, inteligentní funkce, která předpovídá dopravní zácpy na základě předchozích dat, nebo LearnMe™, chytrý systém, který se učí a přizpůsobuje stylu jízdy každého řidiče a pomáhá mu v přesnosti odhadu času příjezdu do cíle. Dalšími standardními funkcemi jsou dopravní informace v reálném čase, menu QuickStart™, čtení názvů ulic (TTS), vyhledávání klíčových slov, informace o omezení rychlosti, databáze rychlostních radarů, navigace v tunelech a mnohé další.

Dostupnost a cena

Doživotní záruka je poskytována na produkty Mio Spirit 487, 680, 685 a na model Spirit 687. Více informací včetně podmínek poskytování služby najdete na www.mio.com/lifetimemaps.

Chcete-li získat další informace o službách, produktech a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.

O společnosti Mio

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS
v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.