Nová úroveň komfortu pro zákazníky Datartu se jmenuje Můj Datart

Praha, 21. listopadu 2011 – Před nedávnem byl spuštěn projekt Můj Datart, který přináší registrovaným zákazníkům e-shopu www.datart.cz nové komfortní funkce. Projekt realizoval speciální tým Et netera metodikou agilního řízení v úzké kooperaci s klientem, vedené na denní bázi. Novinky jsou k dispozici klientům v Čechách i na Slovensku. (TZ)

Nově implementované funkce výrazně usnadňují nakupování a přinášejí vysoký uživatelský komfort při správě účtů a realizaci dalších či opakovaných nákupů. Jde zejména o tyto funkcionality:

  • Veškeré i historické objednávky z e-shopu i z kamenných obchodů má registrovaný uživatel na jednom místě.

  • Uživatel vidí všechny produkty, které má zakoupené, včetně: kdy končí záruka, jaké služby má spolu s produkty koupené, může si stáhnout manuály.

  • Je možné si k produktům koupit další služby (např. prodloužit záruku), lze si nastavit i opakovanou automatickou objednávku (třeba ke dříve zakoupenému kávovaru je možnost si nechat každý měsíc posílat kávu, k tiskárně tonery apod.).

  • Součástí uživatelské sekce jsou srozumitelné informace o stavu objednávky a dopravy.

  • K uživatelskému účtu lze doplňovat i starší objednávky vyplněním údajů z účtenky.

  • Systém bude využíván k marketingovým a obchodním pobídkám, ke cross sellingu a up sellingu. Například pokud zákazníkovi končí záruka na pračku, bude mu nabídnut nový model se slevou nebo výhodné prodloužení záruky.

  • Záhy bude spuštěn systém pro uložení údajů z karty, kde následně bude možné platit bez aktivního zásahu uživatele (např. pravidelné platby za dodávání „náplní“).

Jedním z hlavních cílů projektu bylo zvýšit počet registrovaných uživatelů a zlepšit znalosti o jejich zákaznickém chování. Díky tomu bude možné lépe cílit konkrétní nabídky a dále zlepšovat komfort nakupování v e-shopu. Pro Et neteru byl celý projekt výzvou zejména díky použité metodice řízení projektu, tzv. agilní vedení. To spočívá zejména v tom, že se na začátku projektu nedělají tak podrobné analýzy jako obvykle, ale naopak se pracuje přímo u klienta na dennodenní bázi a projekt vzniká více živelně a flexibilně, lépe se přizpůsobuje okamžitým požadavkům a změnám.

„Vývoj probíhal od května a díky agilnímu přístupu jsme šli v podstatě rovnou vyvíjet s minimální analýzou. Stále ještě pracujeme na dopracování některých funkcionalit, samotné spuštění projektu jsme ale zvládli v kratším čase, než jsme předpokládali. A to i přesto, že se kvůli požadavku na co nejkratší výpadek provozu e-shopu skládal proces nasazení do provozu z několika desítek kroků“, říká Vladimír Beran, manažer projektu ze společnosti Et netera.

ET NETERA a.s. (www.etnetera.cz) je ryze česká společnost, která pro své zákazníky vytváří weby. Weby velké rozsahem, nápadem, vlivem. Naši spokojení klienti díky nim komunikují se zákazníky, partnery a zaměstnanci, prodávají, nakupují, zkrátka dělají svůj byznys. Za svou práci ET NETERA získala mnohá zahraniční i tuzemská ocenění (Firma roku Hl. m. Prahy 2009, Odpovědná firma roku Hl. m. Prahy 2010, Nejlepší zaměstnavatel (3, 6 a 10 místo za poslední 4 roky), IEA, IBA, EBA, Fast50 atd.). Mezi klienty společnosti patří např. Allianz, Annonce, Ahold, ČSOB leasing, Datart, Fortuna, Import Volksvagen Group, Nivea, Nokia, Telefónica O2, Siemens, Staropramen, Škoda Auto, ŠkoFIN, Volksbank a další.