Nejrychleji rostoucí mediální agentura na světě představuje nový globální rebranding, který zároveň odráží novou nabídku jejích služeb. (TZ)
ZenithOptimedia Group, jedna z nejvýznamnějších mediálních agentur světa, představuje strategickou novinku v přístupu k plánování, sledování a vyhodnocování kampaní: „Live ROI“, a to v rámci globálního rebrandingu napříč všemi společnostmi skupiny ZenithOptimedia Group.
ZenithOptimedia je známá jako „ROI agentura“. Byla první mediální agenturou, která aplikovala důsledný objektivní přístup k navýšení efektivnosti vynaložených marketingových prostředků, kde ROI značí „return of investments“, v překladu návratnost investic. Online a digitální média dramaticky změnila způsob, jak mohou zákazníci reagovat a vytvářet si vztahy k jednotlivým značkám. Tím otevřela také tisíce nových příležitostí pro majitele těchto značek. V tomto stále komplexnějším a roztříštěnějším prostoru je měření výkonnosti a návratnosti reklamních investic mnohem zásadnější než kdykoli předtím. „Live ROI“ umožňuje komplexní a detailní přístup v reálném čase a maximálně podporuje příslib ZenithOptimedia poskytovat inovativní řešení návratnosti investic pro své klienty skrze nejmodernější analytické nástroje.
„Jsme první mediální agentura, která klade takový důraz na návratnost investic. Ta je základem všeho, co děláme, a naše průkopnictví a specializace na tuto oblast nám přináší úspěch a podporuje náš růst,“ říká Steve King, globální generální ředitel ZenithOptimedia Group, a dodává: „Spotřebitelé žijí své životy čím dál víc v digitálním světě, kde tradiční techniky měření návratnosti investic již nemohou dodat výsledky, které naši klienti potřebují. „Live ROI“ ale vše mění a tím posunuje návratnost investic do další úrovně. Zajišťuje sledování kampaní v reálném čase, což identifikuje, jak a kde by měly být reklamní rozpočty investovány tak, aby přinesly nejlepší možnou návratnost investic. „Live ROI“ je tím nejkomplexnějším a do budoucna orientovaným přístupem, jejž mají naši klienti k dispozici.“
Live ROI bude podporováno prvotřídním softwarem, procesy a rozvojovými programy, včetně Touchpoints ROI Tracker, Adforecast.com, Open a Live Academy a interním nástrojem na sledování výkonnosti stránek jednotlivých značek na Facebooku.
Touchpoints ROI Tracker je světově největší vyhledávací databáze napříč placenými, vlastními a získanými „touchpoints“ a má prokazatelné výsledky v dodávání nejvyšší možné návratnosti klientských mediálních investic. Adforecast.com je první on-line databáze minulých i budoucích světových mediálních investic využívající všeobecně uznávané predikce ZenithOptimedia. Open je přístup ZenithOptimedia k řízení brainstormingů a generování nových a inovativních myšlenek či nápadů. Live Academy je masivní síťový vzdělávací rámec, který staví na více než 20 000 hodinách školení napříč fakultami včetně obsahu, vyhledávání a sociální sítě tak, aby byli všichni zaměstnanci schopni doručit nový přístup „Live ROI“.
„Nová strategická vize byla promítnuta do rebrandingu korporátní identity, který byl v současné době uveden ve všech 250 pobočkách po celém světě a zahrnuje všechny společnosti spadající do skupiny ZenithOptimedia,“ shrnuje Tomáš Lauko, generální ředitel ZenithOptimedia Prague.
O ZenithOptimedia
ZenithOptimedia je jeden ze světových lídrů v oblasti služeb mediálních agentur s 250 pobočkami v 74 zemích. Mezi její klíčové klienty patří ASUS, Aviva, BBC Worldwide, British Airways, Electrolux, HTC, Nestlé, L’Oréal, Oracle, Puma, Reckitt Benckiser, Richemont Group, Sanofi, Telefónica O2, Toyota/Lexus a Verizon.
ZenithOptimedia je součástí skupiny Publicis Groupe (Euronext Paris: FR0000130577), třetí největší skupiny na světě v oboru komunikace, druhé největší mediální nákupní a poradenské skupiny a globální jedničky v oblasti digitální komunikace a komunikace týkající se zdravotní péče. Skupina s aktivitami rozšířenými ve více než 104 zemích světa na pěti kontinentech zaměstnává přes 53 000 zaměstnanců. Se sesterskými agenturami Starcom MediaVest, Denuo, Digitas a Razorfish je ZenithOptimedia členem Publicis Groupe’s VivaKi, globálního digitálního vzdělávacího a zdrojového centra, které využívá kombinaci celého rozsahu autonomních operací svých členů k vývoji nových služeb, nástrojů a partnerství.