Češi na slevových portálech letos utratili již přes 1,1 miliardy Kč

Praha, 3. července 2012 – Slevový agregátor Slevín.cz vydal seznam nejčastěji nakupovaných slev za první pololetí letošního roku. Mezi nejčastěji kupované produkty patří pobytové zájezdy, vstupenky a vouchery do restaurací. Češi od začátku roku na slevových portálech utratili přes 1,1 miliardy Kč a celkem ušetřili přes 900 milionů. (TZ)
Stovky slevových serverů, tisíce atraktivních slev. Zorientovat se v nabídkách všech slevových serverů je pro uživatele mnohdy velmi náročné. Právě z toho důvodu čím dál více využívají možností slevového agregátoru Slevín.cz. Ten aktuálně shromažďuje nabídky ze 188 aktivních slevových serverů a spolu s platební bránou PayLo zahrnuje 96 % tohoto relativně mladého trhu. Během prvního pololetí Češi na slevových serverech nakoupili více než 1,4 milionu produktů, což znamená, že denně se prodalo přes
7 800 nabídek se slevou. Průměrná cena jednoho voucheru je tak 765 Kč. Celkově se od začátku roku na slevových portálech objevilo přes 150 tisíc druhů zboží a služeb.

Nejčastěji nabízená sleva se pohybovala mezi 50 – 60 %. V tomto rozmezí bylo celkem 43 % veškerých slev. Vůbec nejčastěji nabízená sleva činila přesně 50 %. Celkově nejvyšší sleva nabízená na slevových portálech byla extrémních 94 %, jednalo se o výměnu oleje v motorovém vozidle za 20 korun, dále například 89% sleva na repelentní náramky.

„Aktuálně pokračuje konsolidace a stabilizace trhu. Loni bylo aktivních portálů kolem 250, nyní jich evidujeme 188. Nicméně objem celkových útrat zůstává stabilně stejný. Z toho se dá usoudit, že zavedení hráči na trhu úspěšně fungují a malé nevýznamné portály – které mnohdy zakládali i třeba jen nadšení jedinci – odpadají. Aktuálně je kladen veliký důraz na přidané hodnoty jednotlivých portálů, díky čemuž si získávají svoje věrné zákazníky,“ uvedl Michal Menšík, jednatel slevového agregátoru Slevín.cz.“Uživatelé svoje chování na slevových portálech postupem doby rovněž změnili. Už nenakupují jakékoliv a mnohdy i nepotřebné zboží jen z důvodu abnormální slevy, ale často chodí na slevové portály s jasným cílem svého nákupu,“ dále dodává.

Nabídka slevových serverů je velmi různorodá, což zákazníci velmi oceňují. Na trhu se vyskytují jak slevové portály, které nabízí prakticky vše (od večeří v restauracích po třeba zakoupení vlastního pohřbu), tak úzce profilované servery s nabídkami, které zákazníkům nabízí třeba specializované produkty pro auto/moto. Nejfrekventovanějšími jsou však portály, které nabízí komplexní nabídku služeb a produktů. Nakoupit se slevou je tak možné předplatné časopisu, vakuové pytle, vstupenky do kina i do sauny. Velice rádi návštěvníci nakupují také vouchery na jídlo. Sladký harlekýn, domácí těstoviny, vepřová žebírka ale i gurmánské zážitky patří mezi nejoblíbenější a nejnakupovanější produkty. Speciální kapitolou jsou nákupy zájezdů, dovolených a eurovíkendů, na které se Slevín specializuje. Takový zájezd do Holandska s průvodcem za méně než 1.500 Kč tak zakoupilo téměř 1.000 zákazníků.

O portálu Slevín.cz

Slevín.cz působí na trhu od září 2010 a je agregátorem nabídek všech poskytovatelů hromadných slev, jako je např. Zapakatel, Slevomat, Hyperslevy a dalších cca 200 slevových portálů. Jeho největší předností je přehledný design a možnost třídění a filtrování všech slev díky ručně upravovaným zkráceným popiskům. Slevín v současnosti obsazuje pozici č. 2 s denní návštěvností 20.000 – 30.000 uživatelů.

O portálu PayLo

PayLo.cz je affiliate systém zastřešující nejvýznamnější agregátory hromadných slev, který denně přivede více než 100.000 návštěvníků – potenciálních zákazníků. Jedná se o systém s předplaceným kreditem a aukcí o jednotlivé pozice ve výpisech slev na zapojených agregátorech.