Agentura Performics EMEA vyhlášena nejlepší evropskou výkonnostní agenturou v soutěži European Search Marketing Award

Začátkem července byli v Amsterdamu vyhlášeni vítězové soutěže European Search Marketing Award.  Agentura Performics obdržela několik prestižních cen, včetně titulu Nejlepší agentura. (TZ)

Kromě nejvyššího uznání získala agentura ocenění Nejlepší PPC kampaň pro půjčovnu aut Hertz Car Hire Global Sale (Performics EMEA), Nejlepší mobilní kampaň za „Mobile mirror of the soul“ pro Canal+ (Performics Španělsko) a Nejlepší search kampaň v kategorii Retail pro online obchod Cdiscount.com (Performics Francie).

Performics získala 16 nominací v celé řadě kategorií. Důvodem je síla a růst sítě Performics EMEA, která byla globálně uvedena v únoru 2011, a působivé výsledky, které agentura přináší svým klientům ve všech aspektech vyhledávání.

Fred Joseph, ředitel Performics EMEA říká: „Tato ocenění, včetně toho za Nejlepší search agenturu roku, jsou velkou poctou pro práci, kterou agentura Performics od svého evropského uvedení odvedla. Performics je síť s velmi silným lokálním zázemím místních odborníků a zavázala se poskytovat nejlepší výkon v digitálních kampaních.

„Hertz (půjčovna aut, EMEA), Cdiscount (Online obchod, Francie) a Canal+ (TV, Španělsko) jsou klíčovými klienty Performics, kde jsme dosáhli impozantního růstu na velmi konkurenceschopných trzích. Neustále pracujeme na poskytování co nejlepších výsledků pro naše klienty prostřednictvím osvědčených postupů, získaných poznatků a inovací,“ dodává Fred Joseph.

Charmaine Peach, výkonná ředitelka ústředního EMEA týmu, Philippe Seignol, generální ředitel francouzské pobočky Performics a Miguel Esteban, generální ředitel španělského týmu se shodují, že získaná ocenění ukazují sílu Performics jako součást impozantní globální sítě: „Jsme odborníci na výkonnostní marketing a dodávání nejlepších možných výsledků pro naše klienty a jsme hrdí na to být odměněni tak prestižními oceněními.”

Informace o agentuře Performics

V současnosti je Performics největší výkonnostní agenturou na světě. Digitální strategie v oblasti performance marketingu přinesla v minulém roce celosvětově 60 milionů konverzí v hodnotě přes 1 miliardu dolarů.

Agentura zaměstnává více než 600 lidí zaměřujících se na výkonnostní marketing a vývoj patentových nástrojů pro optimalizaci. Má kanceláře v Austrálii, Číně, Francii, Indii, Itálii, Kanadě, Mexiku, Německu, Nizozemsku, Polsku, Rusku, Singapuru, Spojených arabských emirátech, Spojených státech amerických, Španělsku, Velké Británii, Vietnamu a od 1. června letošního roku také v České republice.

V ČR Performics zajišťuje servis v oblasti performance marketingu, a to SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizaci, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics u nás pracuje pro klienty v rámci skupiny VivaKi, kterou v ČR reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.