Agenturu Performics posílili Michal Barta a Kateřina Kocourová

V agentuře Performics nově působí zkušený Michal Barta na pozici account manager. Post digital planner obsadila Kateřina Kocourová.

Výkonnostní agentura Performics přibrala do svého týmu dva nové členy. Michal Barta působil jako PPC specialist v Tomatoes.sk. Kromě komunikace a udržování vztahů s klienty a řešení jejich požadavků bude v Performics navrhovat a zajišťovat realizaci marketingových strategií ve spolupráci s interními týmy, analyzovat úspěšnost výkonnostních kampaní, sledovat aktuální marketingové trendy, ale i tvořit a implementovat reklamní strategie tak, aby vedly ke zvýšení návratnosti investic (ROI) a efektivnosti reklam. Po roční práci na dálku mu chybělo agenturní prostředí, a tak se rozhodl pro profesní změnu.

Pozici digital planner obsadí Kateřina Kocourová. V Performics uplatní své bohaté znalosti z dvouapůlleté předchozí zkušenosti v agentuře Adexpres, kde působila jako account manager a měla na starost kampaně pro klienty Sazka a Hero. Jako digital planner bude zastřešovat výkonnostní kampaně pro klienta O2 CZ. Do Performics přišla jak za změnou prostředí, tak aby načerpala nové zkušenosti díky jiným typům klientů.

O agentuře Performics

Agentura Performics je největší výkonnostní agenturou na světě. V České republice působí od června 2012 a zajišťuje servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO (optimalizace pro vyhledávače), OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci výkonnostních kampaní. Jedná se o BenchTools a SocialTools.

 

Reklamy