V soutěži „25 Kč kredit do mobilu v každé 0,5l lahvi Coca-Cola“ si již zákazníci vybrali kredit za 20 milionů korun. Akce však přesto nekončí. O2 a Coca-Cola nyní do banku přidávají dalších 12 milionů korun. (TZ)
„Soutěž ’25 kredit‘ úspěšně běží druhý měsíc a desítky tisíc zákazníků si již vybraly kredit z víčka půllitrové lahve Coca-Cola. Chceme udělat radost i dalším a proto jsme se spolu se společností Coca-Cola rozhodli vložit do soutěže bonusový kredit za dalších 12 milionů korun,“ říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Czech Republic. V rámci letní akce O2 a Coca-Coly se tak rozdává kredit za celkem 32 milionů korun.
Pod každým víčkem 0.5litrové lahve Coca-Cola se skrývá bonusový kredit za 25 korun. Akce je opravdu pro každého: pokud někdo nenajde sám pro kredit využití (například využívá jiného operátora), zašleme mu O2 kartu zdarma až domů. Bonusový kredit je také možné snadno darovat i někomu jinému s předplacenou O2 kartou.
Kód z víčka Coca-Cola lze uplatnit na adrese www.25kredit.cz.
Bonusový kredit si je dále možné zdvojnásobit hledáním kachniček v aplikaci rozšířené reality „25kredit“. Kachničky se ukrývají na více než 600 místech v České republice: například v zajímavých turistických lokalitách, na prodejních místech Coca-Cola a v prodejnách O2. Některé kachničky jsou virtuální a jsou vidět jen v prostředí mobilní aplikace, další kachničky mají podobu QR kódu, který se načítá kamerou chytrého telefonu. Každý uživatel chytrého telefonu s aplikací „25kredit“ vidí kachničky ve svém okolí přímo v prostředí aplikace.
Nejoblíbenější kachničkou v České republice je ta v Prodejně O2 v Praze na Smíchově. Hned druhá nejoblíbenější kachnička je však mimopražská – nachází se v akvaparku Vodní svět Kolín. Po ní následuje kachnička v O2 prodejně na Novodvorské. Na pátém místě se umístila opět mimopražská kachnička – na Wilsonově mostě v Plzni.
Aplikace „25kredit“ pro chytré telefony je ke stažení na portále O2 Active.
Pokud jde o rozdělení uplatňovaného kreditu, nejvíce vybírali zákazníci v Praze, kde bylo uplatněno 19% vybraného kreditu. Druhý je Středočeský kraj s 16%, a hned za ním se umístil Ústecký kraj se 13% kreditu.
Pořadí krajů podle podílu rozdaného kreditu
Hlavní město Praha | 19% |
Středočeský | 16% |
Ústecký | 13% |
Jihomoravský | 8% |
Jihočeský | 7% |
Moravskoslezský | 6% |
Plzeňský | 6% |
Karlovarský | 5% |
Liberecký | 5% |
Vysočina | 3% |
Královéhradecký | 2% |
Olomoucký | 2% |
Pardubický | 2% |
Zlínský | 2% |
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.