Nejméně času stráví Pražáci i Brňáci ve frontě o víkendu

140721-Big_Data-nakupni_centra-Olympia-2Kdy vyrazit na nákupy, abyste se nemuseli prodírat davy lidí? Bude fronta na vážení ovoce a zeleniny kratší ráno, odpoledne nebo až navečer? Najdete nákupní košík hned u vchodu spíš v pondělí, ve středu, nebo v pátek? Anebo je lepší nechat nákupy až na víkend? To vše lze jednoduše zjistit analýzou tzv. Big Dat, tedy anonymizovaných a agregovaných dat získaných z pohybu mobilních telefonů. (TZ)

140721-Big_Data-nakupni_centra-CCM140721-Big_Data-nakupni_centra-Chodov

„O2 stejně jako další operátoři pracuje s řadou dat, která nám mimo jiné umožňují lépe poznat chování našich zákazníků. Analýza těchto údajů může usnadnit život běžným lidem. Data se důkladně anonymizují, nikdy tak není možné rozpoznat chování konkrétního zákazníka. Právě bezpečnost a ochrana osobních údajů je pro nás na prvním místě,“ říká Stanislav Kůra, ředitel pro Media a Data Management ve společnosti O2 Czech Republic.

počty návštěvníků podle hodin: Centrum Černý most

počty návštěvníků podle hodin: Centrum Černý Most

počty návštěvníků podle hodin: Chodov

počty návštěvníků podle hodin: Chodov

počty návštěvníků podle hodin: Olympia Brno

počty návštěvníků podle hodin: Olympia Brno