První ve střední Evropě: Alza.cz spustila prodej elektronických licencí Microsoft.

Praha, 11. října 2012 – Společnost Alza.cz a.s., největší prodejce počítačů a elektroniky, spustila unikátní systém prodeje elektronického obsahu. Svým zákazníkům nabízí jako první prodejce ve střední Evropě prodej elektronických licencí Microsoft a prokazuje tak svoji jasnou pozici jedničky na trhu s elektronickými licencemi. (TZ)

Novou službu připravila Alza.cz společně se společností Microsoft. Je určena především pro zákazníky, kteří mají v oblibě efektivní technologie šetřící jejich čas i peníze a kteří v této službě oceňují pohodlí a rychlost.

Alza.cz, která již dříve svým zákazníkům nabídla široký výběr elektronických knih a běžného softwaru, posouvá nyní úroveň prodeje elektronického obsahu na další úroveň a přináší zejména tyto výhody:

Výběr – zákazník nalezne na stránkách Alza.cz v sekci Software velký výběr elektronických licencí, a to dokonce v různých jazykových mutacích, které nejsou na trhu běžně dostupné či na které by u jiných prodejců musel dlouho čekat. V nabídce jsou zastoupeny jak pracovní nástroje pro chod firmy (MS Windows, MS Office a antiviry), tak licence pro domácí zábavu (XBOX Live Membership a hry).

Pohodlí a rychlost – zákazník si na www.alza.cz zakoupí elektronickou licenci vybraného softwaru a do pěti minut od zaplacení obdrží na email aktivační kód i odkaz pro stažení. Získat například poslední verzi programu MS Office 2010 tak zabere jen pár chvil ve srovnání s dřívějším způsobem nákupu.

Dokonalá evidence a archivace – zákazník vždy nalezne přehled zakoupeného softwaru v sekci „Můj účet“. Pokud by tedy email s odkazem a aktivačním kódem ztratil, tak o licenci samozřejmě nepřijde, ale jednoduše si vše potřebné dohledá. Mimo jiné tím odpadá nutnost mít doma bezpečně uskladněné nosiče s programy a vést si evidenci aktivačních kódů.

Zájem o elektronické licence v poslední době neustále roste. Společnosti i koncoví zákazníci si v Česku začínají zvykat, že zaprášené krabice a DVD jsou minulostí a stále více využívají služby, které právem patří do 21. století.

„Je skvělé, že právě Alza.cz je první, kdo svým zákazníkům tuto službu přináší. Zákazníci Alza.cz jsou nároční a jsme přesvědčeni, že tento způsob nákupu uvítají. Odpovídá totiž jejich nákupnímu i životnímu stylu. Těší nás, že jsme první nejen v Česku, ale i v celé střední a východní Evropě“, říká Jaromír Řánek, Marketingový ředitel Alza.cz a.s.

Alza.cz se stala jedním ze čtyř prodejců na světě, který systém prodeje elektronických licencí Microsoft provozuje.

„Společnost Microsoft je ráda, že z celé střední a východní Evropy můžeme systém elektronických licencí poprvé spustit právě v České republice. K tomu jsme potřebovali silného partnera a tím Alza.cz nepochybně je. Český trh má velký potenciál. Proto máme stejně velká očekávání, která jistě budou naplněna“, říká Aleš Petr, Partner Account Manager společnosti Microsoft ČR.

O společnosti Alza.cz, a.s.

Společnost Alza.cz se zabývá prodejem výpočetní techniky a elektroniky od roku 1994 a dlouhodobě je lídrem českého internetového trhu. Už v roce 2005 přesáhl obrat společnosti Alza.cz hranici  1 miliardy Kč. Na českém trhu šlo o první pokoření této hranice internetovým obchodem. Společnost Alza.cz každý rok upevňuje svou pozici a v roce 2011 dosáhla obrat již  6,8 miliardy Kč a vyřídila přes 2 285 000 objednávek, což je o 42 % více než v předchozím roce. Celkově Alza.cz zvýšila počet svých zákazníků o 46 % oproti roku 2010. Denní návštěvnost webových stránek www.alza.cz přesahuje 290 000 uživatelů. Portál www.alza.cz jsou nejnavštěvovanější stránky v oblasti počítačů a elektroniky na českém internetu.

Jedničkou na trhu je Alza.cz zejména díky bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží, široké nabídce produktů a nadstandardním službám, které doprovázejí samotný prodej i poprodejní služby.

V předchozích letech získala společnost Alza.cz a.s. za své obchodní úspěchy i řadu prestižních ocenění. Jmenujme například GE Money Multiservis Obchodník roku 2008 či absolutní prvenstv HP Partner roku v letech 2009, 2010, 2011 a vítězství v anketě Shop Roku 2011 a 2012 v kategorii Cena kvality – Obchodní domy.