Knižní výzva ovládla česká sociální média

(Praha, 10. října 2012) Nejpoužívanějším hashtagem na českém a slovenském Twitteru se podle Klaboseni.cz stala #kniznivyzva. Způsobila to kampaň internetového knihkupectví Martinus.cz, ve které soutěžící vyhrají tolik knih, kolik výzev dokážou splnit. Výzvy jsou tak těžké, že jejich řešení nadšeně sdílejí. (TZ)

„Úspěch si vysvětlujeme vysokými nároky na uživatele. Baví je hledat a překonávat další výzvy. Samozřejmě také proto, že za každou výzvu přibývají knihy, o které v konečném kole budou soutěžit,“ vysvětluje Dušan Murčo, country manager internetového knihkupectví Martinus.cz.

Soutěž Knižní výzva poběží po celý říjen, každý týden knihkupectví zveřejní nové otázky – výzvy.  Najdete ji na internetové adrese www.kniznivyzva.cz. Kampaň navrhla agentura Zaraguza Digital, která se o značku Martinus stará už tri roky na Slovensku a spolu s otevřením české pobočky v Praze rozbíhá také komunikaci Martinus.cz. Společně už vytvořili oceněné kampaně jako např. Nejdelší banner na světě, Antistresové Vánoce, Knihoskop nebo Den nepřečtených knih, který je momentálně v nominaci na Křišťálovou lupu.

O Martinus.cz

Martinus.cz je nové internetové knihkupectví, které bylo v České republice spuštěno v únoru 2012 a nabízí přes 120 000 titulů. Jedná se o pobočku slovenského knihkupectví Martinus.sk, které je nejoblíbenějším internetovým obchodem na Slovensku. V České republice o sobě Martinus dal již několikrát vědět např. knižní hrou Knibohěžník.cz či organizací Dne nepřečtených knih.