Praha, 22. října 2012 – Slevový server Vykupto.cz odstartoval unikátní vánoční kampaň. Jejím hlavním motivem je postava Vykupitele. Ten symbolizuje uvolněného mladého člověka, který si užívá vánoční nákupy. Sloganem „Vánoce jsou tady. Spas se, kdo můžeš“ chce Vykupto.cz vyjádřit základní myšlenku kampaně, která spočívá v předejití předvánočního stresu při nákupu dárků. V první části kampaně se bude na webu v detailu jednotlivých nabídek objevovat vykupitel a rozdávat kredity, každý den 1000 kreditů. (TZ)
Vykupto.cz, druhý největší slevový server v Česku, spustil svoji netradiční vánoční kampaň. Ta zákazníkům představuje postavu Vykupitele, který vyzývá ostatní, aby jej v online nakupování na slevovém serveru následovali a doslova se vykoupili ze šílenství při shánění dárků v kamenných obchodech, protože to jde i jinak.
Klíčovou myšlenku kampaně vyjadřuje slogan „Vánoce jsou tady. Spas se, kdo můžeš“. Díky výhodným online nákupům na Vykupto.cz mohou lidé zcela zapomenout na davové šílenství a každoroční vánoční utrpení v obchodních centrech.
„S Vykupto.cz zvládnete nakoupit vánoční dárky jednoduše, bezpečně a za zázračné ceny. Nemusíte se stresovat, ani v případě, pokud nevíte, co svým nejbližším k Vánocům pořídit. Na serveru Vykupto.cz se můžete lehce inspirovat. Zároveň není nutné běhat po obchodech a trpět ve frontách. Ušetřený čas můžete věnovat své rodině a kamarádům. A to je určitě důvod k zamyšlení,“ uvedl Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz.
Start kampaně bude doprovázet promo akce na stránkách Vykupto.cz, kde se bude u jednotlivých nabídek zobrazovat postava Vykupitele a rozdávat každý den kredity pro nákup. Denně bude rozdáno až 1000 kreditů v hodnotě až 150 Kč.
V rámci kampaně dojde také k využití tramvajové zastávky u obchodního centra na Andělu, která bude dekorována do podoby „svatyně Vykupitele“ a bude zákazníky odkazovat na nově otevřenou prodejnu, která se nachází v přilehlé Radlické ulici.
„Vítězstvím v letním tendru získala Arkadia velmi osvíceného klienta. Konečně jsme mohli udělat kampaň tak, jak to umíme nejlíp a jak to máme rádi. Však posuďte sami.“ řekl Robin Zahradník, account director agentury Arkadia.
Kampaň, která skutečně zaujme a která polarizuje celý národ, poběží v rádiu, v printu, na internetu a v outdooru, jednoduše tak, aby oslovila všechny, kdo chtějí výhodně nakoupit vánoční dárky. Kampaň odstartuje 22. 10. 2012 a poběží do 24. 12. 2012.
O Vykupto.cz
Vykupto.cz je podle průzkumu MEDIARESEARCH, a.s. druhým nejznámějším slevovým portálem v Česku. Oficiálně bylo Vykupto.cz spuštěno 12. dubna 2010, přičemž první zmínka o něm se objevila již 1. února 2010 na sociálních sítích. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz bezmála jeden milion Vykupónů (slevové kupóny), a zákazníkům tak ušetřilo přes 700 milionů korun. Vykupto.cz je zodpovědným slevovým serverem, který se ostře vyhraňuje proti podvodným dodavatelům a uměle navýšeným cenám. Jeho slevy i dodavatelé jsou vždy ověření. Filozofií Vykupto.cz však není nabízet jen slevy. Jeho cílem je být součástí životního stylu uživatelů, protože na Vykupto.cz si uživatel nekupuje pouze slevu, ale především i zážitek.