Gillette: GILLETTE FOOTBALL CLUB pro fotbalové fanoušky

LONDÝN, 7. listopadu 2012 – Firma Gillette ve spolupráci s Youtube přináší fotbalovým fanouškům unikátní online platformu GILLETTE FOOTBALL CLUB (naleznete ji na adrese: (http://www.youtube.com/gillettefootballclub), kde naleznou vše podstatné týkající se fotbalového dění. Partnery projektu jsou prestižní fotbalové ligy – španělská La Liga, francouzská Ligue 1, italská Serie A a více než 50 předních fotbalových klubů, včetně těch největších: FC Barcelona, Manchester City, londýnská Chelsea nebo Paris Saint-Germain. (TZ)

Cílem nové platformy je nabídnout fotbalovým fanouškům dokonalý online servis „All inclusive“, vše zdarma na jednom místě: sestřihy a přímé přenosy utkání v HD kvalitě, podrobné statistiky, unikátní pohledy do zákulisí oblíbených klubů, profily hvězdných hráčů. Po přihlášení si mohou zvolit své dva oblíbené týmy a vše spojené s nimi se jim bude zobrazovat přednostně. V rámci Gillette Football Clubu si uživatelé také mohou zahrát sociální fotbalovou hru I AM PLAYR od společnosti We R Interactive’s, sledovat zprávy od poskytovatelů sportovního obsahu například kanálu ESPN a TalkSport a ty nejzapálenější určitě zaujme unikátní index herní výkonnosti společnosti Squawka, založený na analýze více než 2 500 000 situací držení míče.

Matt Brittin, viceprezident pro obchod a provoz ve společnosti Google pro severní a střední Evropu, říká: „YouTube je domovem pro velmi kvalitní webový obsah přitahujícím diváky i inzerenty. Stále se rozrůstající tým partnerů ze světa fotbalu, který na YouTube působí, přináší fanouškům rozmanitý a bohatý obsah. Jsme moc rádi, že můžeme spojit síly s firmou Gillette a vytvořit tak prostřednictvím YouTube atraktivní platformu pro komunitu fotbalových nadšenců.“

O sportovní tradici značky Gillette

Na počátku minulého století měla firma Gillette vizi, která viděla důležitost v propojení svého jména se sportem a sportovci na té nejvyšší úrovni. Tato strategie se ukázala jako klíčová a značně pomohla celé společnosti k vzestupu do pozice celosvětového lídra v kategorii panského holení. Značka Gillette byla přijata v mnoha amerických domácnostech i díky televiznímu pořadu Gillette Cavalcade of Sport. Během let přidala Gillette pod svá křídla sportovní události v mnoha oblastech amerického sportu. Ty zahrnovaly mistrovská boxerská klání, finálové zápasy univerzitních lig amerického fotbalu, zápasy profesionální basebalové ligy (MLB), golfové turnaje PGA tour® a věhlasný dostihový závod Kentucky Derby. Také na mezinárodní úrovni sponzorovala značka Gillette tak významné sportovní události, jakými jsou FIFA mistrovství světa ve fotbale, mistrovství světa v ragby, kriketový Gillette cup a závody Formule 1. V roce 2002 ohlásila firma Gillette kontrakt na exkluzivní práva na pojmenování domovského stadionu New England Patriots, trojnásobného vítěze Super Bowl americké National Football League (NFL). Během poloviny minulého desetiletí se značka nadále podílela na unikátních marketingových programech se sportovními hvězdami z celého světa. V první polovině tohoto roku představila firma Gillette tým 24 fenomenálních sportovců z 18 zemí, aby na olympijských hrách v Londýně 2012 reprezentovali celosvětovou jedničku mezi výrobci pánských produktů pro péči o zevnějšek. Mezi sportovci byly takové ikony jako Švýcar Roger Federer, Američan Ryan Lochte nebo Brit Sir Chris Hoy. Kampaň se tak stala prvním programem, který byl součástí dalekosáhlého desetiletého partnerství značky P&G s Mezinárodním olympijským hnutím. V současnosti pokračuje značka Gillette v odkazu sportovní tradice, která je díky jejich marketingovým programům implementována v mnoha regionech po celém světě.

O značkách společnosti Procter & Gamble

Firma P&G zasahuje a vylepšuje svým rozsáhlým portfoliem spolehlivých a vysoce kvalitních produktů životy zhruba 4.4 miliard lidí po celém světě. Vedoucí značky celé společnosti zahrnují Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, and Ambi Pur®. S provozem ve více než 80 zemích jsou značky spadající pod P&G k dostání ve více než 180 zemích světa. Pro nejaktuálnější a nejdetailnější informace o P&G a jejích značkách navštivte prosím stránky http://www.pg.com