Forpsi bilancuje půlroční reklamní kampaň

Reklamní kampaň společnosti INTERNET CZ, a.s. pro značku FORPSI byla v závěru října 2012 ukončena  vyhlášením výsledků soutěže „FORPSI – Zaregistruj .cz doménu a vyhraj“. Speciálně vytvořenou microsite k soutěži o atraktivní ceny v podobě počítačového vybavení DELL navštívilo od začátku května 2012 téměř 140 000 unikátních návštěvníků. (TZ)

Ze soutěže „FORPSI – zaregistruj .CZ doménu a vyhraj“, která probíhala od 1.5. do 30.10.2012 vzešli postupně 3 vítězové, kteří si registrovali .cz doménu,  a za nejpřesnější tipy počtu nově registrovaných .cz domén v příslušném období získali PC stanice Dell Optiplex 390. Začátkem listopadu 2012 bylo potom zveřejněno jméno výherkyně hlavní „super nadupané výhry“. Paní Dagmar Čechová z Kytína odpověděla nejpřesněji na druhou tipovací otázku, když s obdivuhodnou přesností uvedla hodnotu 840 .cz domén, které má u FORPSI registrované jeden subjekt (těch je ve skutečnosti 841). Díky tomu se může radovat z počítačové sestavy DELL Optiplex 990.

Soutěž byla stěžejní součástí kampaně na podporu prodeje domén s koncovkou .cz. Speciální microsite www.agent-forpsi.cz, vytvořenou primárně pro účely soutěže, navštívilo v průběhu jejího konání 195 119 spotřebitelů, z toho 70% přístupů bylo unikátních.

„Hlavním záměrem kampaně bylo podpořit obecné vnímání domény .cz jako optimálního řešení pro úspěch českých firem a podnikatelů, a to z pozice nejvýznamnějšího tuzemského registrátora  poskytující své služby pod obchodní značkou FORPSI. A samozřejmě díky tomu navýšit jejich prodej.“ uvádí Erich Syrovátka, ředitel společnosti INTERNET CZ, a. s.

Strategie komunikace byla postavena na třech klíčových momentech letošní sportovní sezóny -Mistrovství světa v ledním hokeji, fotbalovém svátku EURO 2012 a Letních olympijských hrách v Londýně. Na vizuálech se postupně objevovaly tři typy sportovců – hokejista, fotbalista a atlet – v okamžiku vítězství s claimem „Měj na dresu správnou adresu„. Skladba komunikačního mixu se s ohledem na zaměření a povahu produktu výrazně orientovala na internet, kde FORPSI využilo kromě standardních aktivit (jako je bannerová reklama na internetu a facebooková PPC kampaň) i v Česku dosud ojedinělou facebookovou aplikaci v podobě akčního viral videa.  Příběh, ve kterém je unesen český národní hokejový tým, umožnil jeho uživatelům stát se akčním hrdinou a zapojit se do pátrání po zmizelých hokejistech. Pro další komunikaci byly zvoleny billboardové plochy na dálnicích a rychlostních komunikacích, klasická tištěná inzerce ve vybraných odborných titulech a PR aktivity.

INTERNET CZ, a.s.

Společnost INTERNET CZ, a.s. působí na trhu pod značkou FORPSI od roku 2002 a patří k největším poskytovatelům internetových služeb v České republice. Sídlo společnosti se nachází v jihočeské obci Ktiš v okrese Prachatice, kde má vybudované datacentrum s nejmodernějším technickým vybavením a zabezpečením a také vlastním připojením k páteřní internetové síti prostřednictvím optického vlákna. Společnost zaměstnává více jak 50 pracovníků.

INTERNET CZ, a.s. je členem profesních sdružení NIC z.s.p.o. a NIX z.s.p.o. a patří k akreditovaným registrátorům .CZ domén (přes 200 tisíc registrovaných domén) a .EU domén. Značka FORPSI je synonymem kvalitních internetových služeb a svým prostřednictvím nabízí registraci více než šedesáti různých typů doménových jmen.