Praha, 15. listopadu 2012 – Mezinárodní konzultační a softwarová společnost Adastra má novou posilu. Na pozici marketingového ředitele nastoupil Lubor Vokrouhlický (32). Bude zodpovědný za řízení marketingových aktivit Adastra Česká republika, Adastra Rusko a Adastra Business Consulting. Jeho cílem bude podpořit marketingovou komunikací značku Adastra a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály. (TZ)
„Adastra má v oblasti data managementu a business inteligence výjimečné postavení. Mým cílem je, aby Adastra byla vnímána nejen jako jednička, ale zároveň jako synonymum pro tyto segmenty. Jsem rád, že mohu využít své znalosti a kontakty a přispět k vylepšení marketingové strategie a komunikace s médii i veřejností,“ uvedl nový marketingový ředitel společnosti.
Lubor Vokrouhlický přináší cenné zkušenosti z oblasti marketingu. Svou kariéru zahájil v agenturách PTAgency a OgilvyInteractive, ve kterých působil vždy po dvou letech. Do Adastry přišel po téměř pěti letech působení ve společnosti IBM Czech Republic, kde nakonec zastával pozici Brand System and Advertising Leader a staral se o rozvoj značky.
Lubor Vokrouhlický je ženatý a má jedno dítě. Ve volném čase se věnuje rodině, motorce, dobrému vínu a kvalitní kinematografii.
O společnosti Adastra
Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává špičková softwarová řešení pro váš business. Technologicky nezávislá řešení odrážejí rozsáhlé zkušenosti firmy načerpané z realizace stovek projektů, například pro společnosti Ahold, Allianz, Bank of Montreal, Barclays Bank, Bell Canada, Cetelem, Česká pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, DHL, Dresdner Bank, Generální ředitelství cel, GTS Novera, Komerční banka, Orange Slovensko, Telefónica O2, Tipsport, Vodafone, Volkswagen AG a další.
Více informací na www.adastra.cz a www.adastragrp.com.