Češi na „Den dopravy zdarma“ slyšeli, uskutečnili téměř třikrát více objednávek a ušetřili miliony na dopravném

Od úterního do středečního poledne probíhala premiéra akce „Den dopravy zdarma“, kterou svým zákazníkům nabídlo 583 českých e-shopů. Čeští zákazníci akci využili nad všechna očekávání a počet objednávek se zvýšil oproti stejnému období minulého týdne o 191 %.  V zapojených obchodech lidé utratili 135,5 milionu korun. Akci uspořádal nákupní rádce Heureka.cz ve spolupráci s českými e-shopy, mimo jiné se do akce zapojily e-shopy Alza.cz, Kasa.cz, Hodinky.cz nebo T. S. Bohemia. (TZ)

Do akce, která v Americe má již několikaletou tradici, se zapojilo celkem 583 českých e-shopů. Zákazníci během ní učinili téměř třikrát více objednávek než ve stejném období minulý týden a na dopravném tak ušetřili více než 5,5 milionu korun.

Průměrná hodnota jedné objednávky byla 1 555 Kč. Pětinu objednávek lidé uskutečnili v Elektronice, dále objednávali nejvíce zboží ze segmentů Dům a zahrada a Filmy, knihy, hry. Celkem za 24 hodin, kdy akce trvala, lidé uskutečnili v zapojených e-shopech 87 300 objednávek.

„Úspěch akce výrazně předčil naše očekávání. Naše odhady počítaly s nárůstem objednávek v řádu desítek procent. Zvýšení počtu objednávek o 191 % určitě nikdo nečekal, je to fantastický výsledek. Spokojenost e-shopů i zákazníků s akcí je pro nás dobrým impulzem pro pořádání ‘Dne dopravy zdarma’ i příští rok,“ pochvaluje si úspěch akce Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodává: “Věříme, že se nám podaří z akce ‘Den dopravy zdarma’ udělat stejně úspěšnou tradici, jakou je ve Spojených státech.”

Spokojenost s akcí potvrdil i jeden z předních českých e-shopů Kasa.cz. „Při ‚Dni dopravy zdarma‘ se naše tržby zvýšily řádově o desítky procent, prodejně to byl náš nejúspěšnější den v roce,“ říká Jitka Součková, mluvčí e-shopu Kasa.cz a dodává: „Nejvíce zboží se prodalo v elektronice, především mobily, tablety, čtečky elektronických knih a hračky.“

Spokojeni s výsledky akce jsou i další e-shopy. „Akci ‘Den dopravy zdarma’ hodnotíme pozitivně, našim klientům se osvědčila. Jeden z nich za 2 dny trvání akce udělal obrat, který zvládne jindy za 2 týdny,“ říká Vladimír Přichystal z marketingové agentury Besteto.cz.

Do akce „Den dopravy zdarma“ se mohly zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. „Služba Ověřeno zákazníky zajišťuje nezávislé hodnocení e-shopů pouze od jejich reálných zákazníků. Při ‚Dni dopravy zdarma‘ zákazníci nemuseli mít z nákupů v e-shopech obavy,” vysvětluje Demuth.

Inspirací pro Den dopravy zdarma byl Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech a letos bude probíhat už pátý ročník.

Více informací pro novináře:
Adéla Berková, Intensity
+420 777 025 723
adela.berkova@intensity.cz

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společnosti Allegro Group CZ. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1 917 040# RU měsíčně. Na jednom místě porovnává výrobky z více než 25 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.