Praha, 7. prosince 2012 – Stejně jako loni se i letos zapojily již tisíce lidí do otevírání okének speciálního virtuálního kalendáře slevového serveru Vykupto.cz. Každý den adventu zde mohou vyhrát zajímavé ceny. Stačí odhadnout, kolik lidí v daný den nahlédne pod příslušné políčko kalendáře. Nejpřesnější odhad je vždy odměněn hodnotnou věcnou cenou. Dalších 100 výherců, kteří se nejvíce přiblížili počtu soutěžících v daném dni, vyhrává kredit na nákup na Vykupto.cz. Nejaktivnější soutěžící pak bude 25. prosince odměněn kreditem v hodnotě 20 000 Kč na nákup na Vykupto.cz! (TZ)
Průměrně se odkrývání okének účastní každý den přes 5 000 soutěžících. Ti, kteří nejpřesněji odhadli počet otevření okénka, již letos vyhráli např. značkový kávovar, domácí pekárnu, parfém či soupravu reproduktorů. Stovky dalších se mohou těšit z kreditu na nákup na slevovém serveru Vykupto.cz. „Po skončení adventu vyhlásíme ze všech soutěžících, bez ohledu na dosavadní výhry, toho nejaktivnějšího a věnujeme mu kredit v hodnotě 20 000 Kč na nákup na našem serveru. Pomáhat s otevíráním okének mohou zájemcům o tuto výhru i jejich přátelé na facebooku,“ řekl Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz.
Speciální kalendář plný výher se objevuje v době adventu na slevovém serveru Vykupto.cz již od roku 2010. Každým rokem si získává mezi zákazníky stále větší oblibu. Loni byla okénka kalendáře během 24 dní virtuálně otevřena celkem 110 000krát. Letošní adventní hon za výhrou bude dle počtu soutěžících v prvních dnech ještě úspěšnější. Virtuální adventní kalendář byl poprvé spuštěn také pro zákazníky slovenského serveru Vykupto.sk.
O Vykupto.cz
Vykupto.cz je podle průzkumu MEDIARESEARCH, a.s. druhým největším slevovým portálem v Česku. Oficiálně bylo Vykupto.cz spuštěno 12. dubna 2010, přičemž první zmínka o něm se objevila již 1. února 2010 na sociálních sítích. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz bezmála jeden milion Vykupónů (slevové kupóny), a zákazníkům tak ušetřilo přes 800 milionů korun. Vykupto.cz je zodpovědným slevovým serverem, který se ostře vyhraňuje proti podvodným dodavatelům a uměle navýšeným cenám. Jeho slevy i dodavatelé jsou vždy ověření. Filozofií Vykupto.cz však není nabízet jen slevy. Jeho cílem je být součástí životního stylu uživatelů, protože na Vykupto.cz si uživatel nekupuje pouze slevu, ale především i zážitek.